|

حرفه‌ای، مثل سانتاکلارا؛ بازیکن خودمان را گران‌تر به خودمان فروختند

شهریار مغانلو

سهم پرسپولیس از انتقال شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی و... به لیگ قطر «صفر» ریال بوده است!

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس که از‌ حفظ شهریار مغانلو ناامید شده‌ بود، عصر دوشنبه‌ بیانیه صادر‌ کرده و مدعی شد‌ سانتاکلارا پرتغال برای صدور رضایتنامه این بازیکن، درخواست 750 هزار یورویی از سرخپوشان داشته است. طبیعتا پرسپولیس چنین پولی نداشت که بدهد، اما رفتار باشگاه پرتغالی هرگز قابل ملامت نیست. آنها بازیکن گلزن لیگ ایران را شاید با یک‌ چهارم این قیمت جذب کردند، بعد که دیدند فعلا نیازی به او نداشت به پرسپولیس قرضش دادند و حالا هم که باشگاه ایرانی را برای ادامه همکاری مشتاق می‌بینند، طبیعتا دنبال کسب درآمد بالا از ناحیه چنین انتقالی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از گل، فوتبال همین است. تیم‌ها برای ادامه حیات ناچار هستند از چنین منابعی درآمدزایی کنند و رفتار سانتاکلارا هم کاملا دقیق و حرفه‌ای بوده است. درست نقطه مقابل چنین سیاستی را در باشگاه‌های ایرانی می‌بینیم؛ جایی که سهم پرسپولیس از انتقال شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی و... به لیگ قطر «صفر» ریال بوده است! اینکه باشگاه‌های ما به مفت‌بازی عادت کرده‌اند بد است، نه رفتار پرتغالی‌ها که از آب کره می‌گیرند و بازیکن خودمان را 4 برابر قیمت به‌خودمان می‌فروشند. به جای صدور بیانیه‌های پوپولیستی، کمی از این کارها یاد بگیرید. راستی سعید حسین‌پور 22 ساله را چند فروختید؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها