|

پیشنهاد استقلال به شیمبا کار را یکسره می‌کند؟

لوسیانو پریرا

روایت شیمبا از آخرین وضعیت خودش و حضورش در فهر‌ست فرهاد مجیدی نشان می‌دهد که او را در لیگ بیست و یکم باید با لباس استقلال ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

 لوسیانو پریرا، مهاجمی که در شروع لیگ سی‌ و هشت‌ ساله خواهد شد، اگر به عضویت آبی‌ها دربیاید، مسن‌ترین بازیکنی خواهد بود که استقلال در تاریخ فوتبالش او را جذب کرده است. پریرا که به شیمبا معروف است، با وجود داشتن سن‌ و‌ سال بالا مهاجمی آماده در فوتبال ایران است و به‌ همین‌ علت استقلالی‌ها برای جذب او دست‌ به‌ کار شده‌اند. لوسیانو بهترین گل‌زن خارجی تاریخ فوتبال ماست که با زدن ۸۶‌ گل این فرصت را دارد که چهارمین بازیکن تاریخ لیگ باشد که به مرز ۱۰۰ گل رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز»، رضا عنایتی با ۱۴۷‌ گل و آرش برهانی به‌ همراه مهدی رجب‌زاده با ۱۱۷‌ گل بازیکنان باشگاه صد‌گله‌های فوتبال باشگاهی ایران هستند. لوسیانو گل‌های خود را در تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، سپاهان، نفت آبادان و گسترش‌فولاد به ثمر رسانده است. او برای فولاد ۴۹ گل، برای سپاهان ۱۵‌ گل، برای نفت آبادان ۱۲‌ گل و برای گسترش‌ فولاد ۱۰ گل به ثمر رسانده است. زدن ۱۴ گل برای تیم فوتبال استقلال، اتفاق غیر‌منتظره‌ای نیست و او توان این را دارد که با زدن ۱۴‌ گل در مسابقات فوتبال لیگ امسال، به باشگاه صدتایی‌های لیگ برتر اضافه شود.

‌می‌توانستیم در لیگ رتبه بهتری را کسب کنیم

لوسیانو پریرا (شیمبا) دیروز در ارتباط با فصلی که در فولاد خوزستان پشت‌سر گذاشت، گفت: فصل گذشته یک فصل طولانی و خسته‌ کننده بود و خوشبختانه همه‌ چیز در پایان به خوبی‌ و‌ خوشی تمام شد و ما توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. این کار به‌ هیچ‌ عنوان اتفاق کوچکی نبود و فولاد در حالی در جام حذفی قهرمان شد که خیلی از تیم‌های مطرح ایران چشم به قهرمانی در این جام داشتند. برای رسیدن به قهرمانی تیم‌های مطرحی را شکست دادیم و در فینال هم مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم و همین موضوع اهمیت قهرمانی فولاد را بیشتر کرد.

مهاجم گل‌زن نارنجی‌پوشان فولاد در ادامه صحبت‌هایش گفت: در لیگ برتر هم می‌توانستیم رتبه بهتری به دست بیاوریم؛ ولی همه می‌دانند فولاد در این مسیر سخت با چه مشکلاتی مواجه بود. باید از زحمات مدیران باشگاه از‌ جمله سعید آذری و همچنین جواد نکونام و دیگر‌ اعضای کادر فنی فولاد تشکر کنم. از هم‌تیمی‌های خودم که یک فصل خوب را در کنار آن‌ها پشت‌ سر گذاشتم، نیز تشکر می‌کنم. از محبت همیشگی مردم اهواز و همچنین هواداران فولاد هم کمال تشکر را دارم و خیلی خو‌ش‌حال شدم که توانستیم با قهرمانی در جام حذفی بخشی از محبت آن‌ها را جبران کنیم.

پیشنهاد استقلال باعث غرورم شد

پریرا در ارتباط با بحث حضورش در استقلال و پیشنهادی که از این باشگاه دریافت کرده است، گفت: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرف‌دار در فوتبال ایران و پیشنهاد این تیم باعث غرور من است. هنوز در کشور برزیل هستم و تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام و باید همه‌چیز را بررسی کنم. امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

شیمبا در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که در فولاد بماند، گفت: فولاد را از صمیم قلب دوست دارم و روز‌های خوبی را در این تیم پشت‌سر گذاشتم. هر وقت تصمیم نهایی خودم را بگیرم، در‌ این‌ زمینه حرف‌هایم را خواهم زد. مسئله مهم این است که همه‌ چیز را در کنار هم بگذارم و در‌نهایت تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی به سودم باشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها