|

قاسمی نژاد پیراهن شماره 10 استقلال را می خواهد

امین قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد در خصوص شماره پیراهنش گفت: اگر آقا فرهاد اجازه دهند پیراهن شماره 10 را می پوشم.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم جدید استقلال می‌گوید که به تیمی که از بچگی دوست داشته پیوسته و تمام تلاشش را برای موفقیت آبی‌های پایتخت انجام می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، امین قاسمی‌نژاد، مهاجم جدید استقلال پس از امضای قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: در این چند روز حسابی خسته شدید. خدا را شکر توانستم به باشگاهی که به آن علاقه داشتم، بپیوندم و عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال شود. امیدوارم امسال بتوانیم در کنار هم دل هواداران را شاد کنیم.

این بازیکن در واکنش به اخبار گوناگونی که پیرامون انتقالش به استقلال بود و حتی فرهاد مجیدی عنوان کرد که او در لیست استقلال حضور ندارد، گفت: به نظرم سوءتفاهمی به وجود آمده بود که من با آقا فرزاد و آقا فرهاد صحبت کردم و این سوءتفاهم حل شد. من در باشگاه استقلال هستم و کاری با تیم‌های دیگر ندارم. من در اختیار باشگاه استقلال هستم و جالب نیست که راجع به تیم‌های رقیب صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تا چه حد می‌تواند به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کمک کند؟ توضیح داد: من هرجا بودم تمام تلاشم را انجام دادم و الان به تیمی آمدم که از بچگی دوستش داشتم. مطمئن باشید تا جایی که می‌توانم در اختیار کادرفنی هستم و خودم را ثابت می‌کنم.

قاسمی‌نژاد درباره ماجرای فسخ قراردادش با پدیده بیان کرد: من آنقدر در این چند روز خسته هستم که نمی‌خواهم الان راجع به این موضوعات صحبت کنم و ان‌شاءالله بعدا صحبت می‌کنم. بازیکن جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شماره ۱۰ این تیم که در حال حاضر به کسی تعلق ندارد را بر تن می‌کند، گفت: ان‌شاءالله با اجازه آقا فرهاد این شماره را می‌پوشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی