|

قاسمی نژاد در تهران میهمان این پرسپولیسی بود

امین قاسمی نژاد

قاسمی نژاد که برای انعقاد قرارداد با پرسپولیس به تهران آمده بود میهماد فرشاد فرجی شد اما در نهایت او را پیچاند و به استقلال رفت.

لینک کوتاه کپی شد

دقیقا چند روز قبل بود که فرهاد مجیدی اعلام کرد امین قاسمی‌نژاد جایی در لیست او برای فصل آینده ندارد. همین موضوع باعث شد امین برای پرسپولیسی شدن چراغ سبز نشان دهد. قاسمی‌نژاد از طریق فرشاد فرجی و مهدی ترابی که از دوستان نزدیک او بودند به یحیی پیغام می‌دهد که دوست دارد به پرسپولیس بیاید. یحیی هم وقتی این شرایط را دید برای آمدن امین چراغ سبز نشان داد.

به گزارش «شایانیوز»، امین قاسمی‌نژاد رفاقت نزدیکی با فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس داشت. این دو هم استانی هستند و چند سال هم در شهرخودرو با یکدیگر هم تیمی‌بودند. از همین رو با توجه به اینکه فرجی در جریان کامل انتقال قاسمی‌نژاد به پرسپولیس قرار داشت، مهاجم جدید آبی‌ها از زمان آمدن به تهران میهمان مدافع پرسپولیس بود. بعد از عدم توافق شبانه با استقلال، قاسمی‌نژاد خطاب به فرشاد فرجی و چند تن از دوستان نزدیکش اعلام کرد پرسپولیسی خواهد شد و با این باشگاه قرارداد امضا می‌کند.

بعد از عقد قرارداد قاسمی‌نژاد با استقلال، فرشاد فرجی که میزبان این بازیکن در تهران بود به شدت طی پیامی‌ گلایه خود را از رفتار قاسمی‌نژاد ابراز کرد. نکته جالب توجه اینکه این دو دوست صمیمی‌بعد از این اتفاقات به وجود آمده، یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • تاج ارسالی در

    فرجی با این حرفش نشان از نان کور بودن و گدا زاده بودن خودش و خانواده اش داده! گیرم یک دوست مهمان خانه تو باشد و لقمه خوراکی جلواش گذاشتی. به تفکر و سلیقه شخصی مهمانت چکار داری!؟ مگر هرکس مهمان کسی شد باید هرچه میزبان گفت در زندگی شخصی اش انجام بده!!!؟؟؟ صدها بازیکن قرمز و آبی خارج از فوتبال باهم رفیق و آمدورفت خانوادگی دارند......

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها