|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال تا به امروز 5 شهریور 1400

نقل و انتقالات استقلال

استقلال در این چند روز گذشته روزهای خوبی را سپری کرد و توانست در بازار نقل و انتقالات از رقیب دیرینه اش پیش بیفتند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی دو روز اخیر برای استقلال روزهای خوبی بود آن ها که بعد از جدایی مهدی قایدی حسابی دستشان را خالی می دیدند در اقدامی ضربتی توانستند دو ستاره ای را که از مدت ها قبل مدنظر مجیدی بودند را جذب کنند و البته در یک مورد دست رقیب دیرنه شان را هم در پوست گردو گذاشتند و به نوعی زرنگی کردند.

به گزارش «شایانیوز»، این ستاره جذاب که حسابی خبرساز شد امین قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو بود که اگرچه از مدت ها قبل تمایلش به استقلالی شدن را نشان داده بود اما در لیست سرخ پوشان قرار داشت و با آن ها تا پای قرارداد هم رفت اما به ناگه همه چیز عوض شد و قاسمی نژاد شاگرد مجیدی شد. فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال در این خصوص گفت ما دربی نقل و انتقالات را بردیم بنابراین 48 ساعت گذشته همان قدر که برای پرسپولیسی ها تلخ بود برای آبی پوشان شیرین و دلچسب گذشت.

چه شد که قاسمی نژاد جانشین قایدی شد؟

 پرسپولیسی‌ها پس از ناکامی در جذب شهباززاده، سراغ امین قاسمی‌نژاد رفتند. بازیکنی که نیم فصل با استقلال به توافق رسیده بود اما نتوانست به این تیم ترانسفر شود. صحبت‌های مجیدی و توضیح درباره اینکه نیازی به قاسمی‌نژاد ندارد، احتمال حضور او در پرسپولیس را بیشتر کرده بود. در شرایطی که همه منتظر حضور قاسمی‌نژاد در دفتر باشگاه پرسپولیس و معارفه او بودند، مهاجم فصل پیش پدیده به سمت استقلال چرخید و با این تیم قرارداد بست تا جانشین قایدی شود. با رفتن قاسمی‌نژاد به استقلال، پرسپولیس یکی دیگر از گزینه‌هایش در خط حمله را از دست داد.

استقلال بعد قاسمی نژاد با شیمبا هم تمام کرد!

استقلالی ها بعد از اینکه خیالشان از قاسمی نژاد راحت شد سراغ شیمبا رفتند آنطور که دستیار مجیدی تایید کرده استقلالی ها با شیمبا مهاجم کهنه کار فولاد در حال مذاکره هستند و تا اینجا هم بسیار خوب پیش رفته اند احتمالا اگر مشکل خاصی پیش نیاید این برزیلی کهنه کار هم ظرف چند روز آینده شاگر مجیدی می شود.

مذاکره با ارسلان مطهری

ارسلان مطهری یکی از دو بازیکنی است که در لیست بازیکنان مورد نیاز مجیدی قرار دارد و هنوز قراردادش تمدید نشده است. پیگیری‌ها در خصوص آخرین وضعیت مطهری مشخص کرد با تلطیف شرایط بین این بازیکن و باشگاه، احتمال اینکه توافق نهایی بین مطهری و استقلال حاصل شده و این مهاجم باتجربه هم قراردادش را با آبی‌ها تمدید کند قوت گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی بیابی ارسالی در

    بازیکن باید بیاد منت این دوباشگاه رو بکشه نه باشگاه منت بازیکن رو بعنوان مثال اقای قاسمی نزاد تو این ۳۵ سال کجا بودی که ما از وقتی که میخواستی بیای استقلال اسمت رو شنیدیم الکی میگی از بچگی استقلالی بودم دست بردارید از شانتاژ بازی ودیگر بازیکنها هم همچنین به قول شاهرخ خان یه جام بیارید بعد ناز کنید حالا بازیکنهای پرسپولیس حق دارن شما چی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها