|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس تا امروز 5 شهریور 1400

نقل و انتقالات پرسپولیس

این روزها اوضاع پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات اصلا خوب نیست و گزینه ها مدنظر گل محمدی با رقبای این تیم به توافق می رسند.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم، برای پرسپولیس خوب جلو نرفت و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، به تلخ‌ترین وضعیتش رسید و پرسپولیس از رقبای خودش یعنی سپاهان و استقلال عقب افتاد. البته چیزی که پرسپولیسی ها را خیلی ناراحت کرد و موجب واکنش یکی از بازیکنان پرسپولیس و ابراهیم شکوری شد و حتی کار به جایی رسید که شایعه استعفا گل محمدی مطرح شد قضیه امین قاسمی نژاد بود که در ادامه به صورت مفصل راجع به آن صحبت می کنیم.

آغاز روزهای تلخ پرسپولیس با سپاهانی شدن مغانلو

به گزارش «شایانیوز»، پرسپولیس که تا لحظه معارفه شهریار مغانلو در سپاهان، همچنان امیدوار بود با سانتاکلارا به توافق برسد، موفق نبود و مغانلو راهی اصفهان شد. از دست دادن یکی از مهره‌های کلیدی فصل گذشته در خط حمله، اتفاق خوبی برای پرسپولیس به حساب نمی‌آمد. بعد جدایی مغانلو اقدام عجیب او در حذف عکس های اینستاگرامش با پیراهن پرسپولیس بیش از بیش موجب ناراحتی بازیکنان و هواداران پرسپولیس شد تا جایی که خیلی از هواداران در اقدامی کم سابقه او را آنفالو کردند بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس هم نسبت به اقدام عجیب او واکنش نشان دادند.

سجاد هم با سپاهان تمدید کرد

بعد از جدایی مغانلو پرسپولیسی‌ها سعی کردند با خرید یک مهاجم بزرگ، بلافاصله تلخی این شکست را فراموش کنند. اتفاقی که نیفتاد و اوضاع بدتر شد. سجاد شهباززاده، گزینه اول پرسپولیس برای جانشینی مغانلو پنجشنبه قراردادش با سپاهان را تمدید کرد. شهباززاده که قبلا هم گفته بود دنبال انتقال‌های پر سر و صدا نیست، در اصفهان ماند تا فصل آینده در کنار مغانلو خط حمله این تیم را تشکیل دهد. فصل پیش، شهباززاده هفته‌های آخر وینگر سپاهان بود و مشکلی برای بازی همزمان با مغانلو ندارد. قرارداد جدید او و سپاهان، یک ساله است.

قاسمی نژاد پرسپولیسی ها را پیچاند

بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس را امین قاسمی نژاد رقم زد او که از مدت ها قبل تمایلش برای پوشیدن پیراهن استقلال را اعلام کرده بود وقتی با صحبت های مجیدی مبنی بر اینکه در لیست او نیست مواجه شد از طریق دو نفر از دوستان پرسپولیسی اش یعنی مهدی ترابی و فرشاد فرجی به گل محمدی اعلام کرد که حاضر است پرسپولیسی شود بعد از چراغ سبز یحیی به تهران آمد و میهمان فرشاد فرجی شد. قاسمی نژاد تا پای قرارداد هم با پرسپولیسی ها پیش رفت اما به ناگه نظرش عوض شد و به اردوگاه آبی پوشان رفت و شاگر مجیدی شد حالا هم می خواهد پیراهن شماره 10 استقلال را بپوشد.

اینکه یک بازیکن بخواهد تیمش را انتخاب کند حق اوست اما اقدام قاسمی نژاد بسیار عجیب بود در واقع او به سمت پرسپولیس راهنما زد اما در نهایت استقلالی شد شاید بتوان گفت که فوتبال ایران یک شب کامل بازیچه دست قاسمی نژاد و مدیر برنامه هایش بود اقدام قاسمی نژاد موجب ناراحتی دوستان پرسپولیسی اش هم شد به طوریکه او را در اینستاگرام آنفالو کردند علاوه بر این هواداران پرسپولیس هم از این قضیه ناراحت شدند و گفتند که وقتی یک بازیکن صراحتا اعلام می کند که آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال را دارد چرا با او وارد مذاکره می شوید.

رضا اسدی پرسپولیسی با پرسپولیس بست

اما خبر خوب برای هوارادان پرسپولیس انعقاد قرارداد با رضا است اسدی که یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس طی هفته‌های اخیر عنوان می‌شد، پس از بررسی پیشنهاداتش در نهایت تصمیم گرفت تیم محبوب خود را انتخاب کند و قراردادی رسمی با پرسپولیس به امضاء برساند.

اسدی در لیست فرهاد مجیدی نیز حضور داشت، اما ترجیح داد پرسپولیسی شود که مذاکرات سرخ‌پوشان نیز با او مثبت بود و این بازیکن پس از بازگشت به ایران که دو شب قبل انجام شد، دقایقی قبل قراردادش را نهایی کرد و خرید جدید سرخ‌پوشان لقب گرفت.

باشگاه پرسپولیس پیش از این با رضا دهقانی، سید علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را به خدمت گرفته بود و رضا اسدی چهارمین بازیکنی است که در نقل و انتقالات به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده است.

تمایل پرسپولیس برای جذب ریگی

پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که تمایل به جذب ریگی دارد و از اولین روز نقل و انتقالات هم اقداماتی در این زمینه صورت داده بود. با این وجود هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص مسعود ریگی که یکی از مهم‌ترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بود، مخابره نشده است.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی هنوز نتوانسته در خط هافبک، بازیکنی را به خدمت بگیرد و به همین علت این احتمال وجود دارد سرخپوشان پایتخت با جدیت بیشتری به سراغ مسعود ریگی هافبک استقلال بروند تا او را جذب کنند.  

بنابراین اگر استقلالی‌ها برای تمدید با او تعلل کنند، ممکن است بازیکن آرام استقلال تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین انتقال های فصل شود. گفته می‌شود مسعود ریگی هافبک استقلال از تیم سپاهان هم پیشنهاد دارد. باید دید این بازیکن برای فصل آینده با کدام تیم به توافق می‌رسد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها