|

صید بزرگ پرسپولیسی‌ها؛ بالاخره جانشین نوراللهی مشخص شد

رضا اسدی

جذب رضا اسدی که صید بزرگ پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات است، می‌تواند فعلا رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیسی‌ها با پایان لیگ بیستم سه بازیکن تاثیرگذار خود محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست دادند. آن‌ها که در خط دفاعی دو مدافع را جذب کرده بودند، امروز هم جانشینی شناخته شده‌ را به جای نوراللهی به خدمت گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، رضا اسدی بازیکن اسبق سایپا و تراکتور که بعد از قهرمانی در جام حذفی همراه با تبریزی‌ها لژیونر شده بود، به فوتبال ایران بازگشت. او که مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال قرار گرفته بود، در نهایت با یک قراداد یک ساله از باشگاه سن پولتن اتریش راهی پرسپولیس شد.

اسدی چهارمین خرید سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات است. پرسپولیسی‌ها پیش از او با رضا دهقانی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی قرارداد بسته بودند. با توجه به جدایی مغانلو از جمع پرسپولیسی‌ها و پیوستنش به سپاهان، یحیی گل‌محمدی به دنبال این است که برای فصل جدید یک مهاجم دیگر جذب کند تا در کنار عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی با سه مهاجم فصل را آغاز کنند.

شب گذشته بعد از اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانسته بودند امین قاسمی‌نژاد را جذب کنند و این بازیکن راهی استقلال شد، هواداران این تیم در فضای مجازی حسابی به عملکرد مدیرت باشگاه انتقاد داشتند. جذب اسدی که صید بزرگ پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات است، می‌تواند فعلا رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها