|

واکنش شهریار مغانلو به حواشی هواداران پرسپولیس

شهریار مغانلو

شهریار مغانلو با پناه بردن به آرامش تیم ملی، امیدوار است با جلب نظر دراگان اسکوچیچ بتواند به درخشش در تیم ملی و سپاهان ادامه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان بی‌شک یکی از جنجال‌سازترین انتقالات سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده که با خشم هواداران پرسپولیس همراه بوده.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، البته که این مهاجم در عضویت باشگاه سانتاکلارا قرار داشت و پس از مذاکراتی که این باشگاه پرتغالی با باشگاه سپاهان داشت، در ازای انتقال محمد محبی بازیکن جوان سپاهان به اصفهان کوچ کرد، اما نیم فصل حضور در پرسپولیس سبب شد تا حضور او در جمع طلایی پوشان اصفهانی حواشی زیادی به بار آورده باشد.

احتمالا کسانی که پیگیر اخبار و حواشی فوتبال ایران در فضای مجازی هستند، بارها طی روزهای اخیر با پست هایی از هواداران پرسپولیس در مورد بی وفایی مغانلو برخورده‌اند و در سوی دیگر هواداران سپاهان نیز کری‌خوانی پس از جذب یکی از اصلی ترین بازیکنان رقیب را فراموش نکرده‌اند و همین دو موضع متفاوت واکنش های جالبی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

کاهش تعداد دنبال کننده های شهریار مغانلو هم یکی دیگر از موضوعاتی است که پس از نهایی شدن انتقال او به سپاهان بسیار مورد توجه قرار گرفته و هواداران پرسپولیس بارها آن را به رخ هواداران حریف اصفهانی کشانده‌‌اند.

در این بین اما در سکوت برای شهریار مغانلو اتفاق خوبی رقم خورد و او در فهرست ۲۲ نفره تیم ملی قرار گرفت. این مهاجم خوش قد و قامت زنجانی که با ۲۶ سال همچنان شرایط خوبی برای درخشش در فوتبال ایران دارد، حالا در خلال این حواشی ضمن پناه بردن به آرامش تیم ملی، امیدوار است با جلب نظر دراگان اسکوچیچ بتواند علاوه بر ادامه درخشش در فوتبال ایران و اینبار سپاهان، نظر سرمربی کروات تیم ملی را نیز برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی جلب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها