|

حمله پرسپولیسی ها به شهریار مغانلو؛ از این دو نفر یاد بگیر!

شهریار مغانلو

پرسپولیسی‌ها می‌گویند باید این چنین بازیکنی را ارج نهاد نه بازیکنی مثل مغانلو که از سکونشینی در تیم سانتاکلارا به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از رسوم عجیبی که بین برخی بازیکنان فوتبال باب شده این است که پس از پیوستن به تیم جدید عکس‌های تیم سابق را در صفحه شخصی‌شان در اینستاگرام پاک می کنند. اتفاقی که به نظر می رسد نادیده گرفتن گذشته آنها باشد و چندان توجیه جالبی ندارد و بعید است حتی باشگاه جدید چنین درخواستی از بازیکن داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، اخیرا شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس پس از پیوستن به سپاهان تمامی پست های خود مربوط به پرسپولیس را پاک کرد. اتفاقی که به شدت با واکنش پرسپولیسی ها همراه شد و طرفداران این تیم با آنفالو کردن مغانلو باعث ریزش نزدیک به ۲۰۰ هزارتایی دنبال کننده های او شدند.

در این میان پرسپولیسی‌ها رفتار مغانلو را با دو بازیکن کنونی سپاهان که پیش از این پرسپولیسی بودند مقایسه کرده و از آن دو بازیکن تمجید کردند. سروش رفیعی و شایان مصلح علیرغم اینکه دو سال است عضو تیم سپاهان هستند، اما حاضر نشدند خاطرات بخشی از دوران فوتبالشان که مربوط به حضور در پرسپولیس است را پاک کنند و همچنان عکس های حضور آنها در پرسپولیس در صفحه شخصی‌شان موجود است.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند باید این چنین بازیکنی را ارج نهاد نه بازیکنی مثل مغانلو که از سکونشینی در تیم سانتاکلارا به ترکیب اصلی پرسپولیس رسید و در نهایت این طور قدرنشناسی می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها