|

پرسپولیس بازنده نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم

نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس را باید بازنده بزرگ نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم بدانیم. مگر اینکه در چند روز آینده مدیران این باشگاه به خودشان بیایند.

لینک کوتاه کپی شد

با پایان لیگ بیستم و قهرمانی پرسپولیس تهران حسین کنعانی‌زادگان اولین بازیکنی بود که به صورت رسمی از این تیم جدا شد و خبر جدایی‌اش را در اواخر لیگ به کادر فنی و مدیران باشگاه اعلام کرد. از زمان پایان لیگ تا شروع نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم فرصت خوبی بود تا با یک جانشین مناسب مذاکره کنند، اما در نهایت علیرضا ابراهیمی ۳۱ ساله را جانشین حسین کنعانی زادگان ۲۷ ساله معرفی کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وانانیوز، اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چندان بد نبود ذخیره مطمئنی برای سیدجلال حسینی می‌تواند باشد. اما در ادامه جدایی ناگهانی احمد نوراللهی کار را خراب کرد. بازیکنی که یکی از ستاره های تیم پرسپولیس در چند فصل گذشته بود را مدیران این باشگاه  نتوانستند قراردادش را تمدید کنند و حتی نکته جالب اینجاست برنامه‌ایی برای جانشین احتمالی این بازیکن نداشتند. با جدایی نوراللهی آنقدر دست پاچه شدند که به سراغ بازیکن ۳۴ ساله فولاد رفتند.

محمد آبشک ۳۴ ساله حتی با پرسپولیس مذاکره هم کرد، اما گویا آن را در آب نمک خواباندن تا در صورتی که رضا اسدی را نتوانستند جذب کنند از این بازیکن ۳۴ ساله به عنوان جانشین بازیکن ۲۸ ساله رونمایی شود.

باشگاه پرسپولیس تاکنون علاوه بر اینکه نتوانست بازیکنان با کیفیت جذب کند بلکه بازیکنان جوان تیمش را مانند سعید حسین‌پور را به راحتی از دست می‌دهد. با جدایی شهریار مغانلو مدیران این باشگاه سراغ امین قاسمی‌نژاد و سجاد شهباززاده رفتند اما نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی‌ها حتی در جذب این دو بازیکن پا به سن گذاشته هم موفق نبودند.

پرسپولیس که ۵ سال پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و حتی ۲ فینال آسیا را هم تجربه کرد در آستانه مسابقات حساس آسیایی روند عجیب نقل و انتقالاتی را در پیش گرفت که این دستاورد جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری است.

با این حال حتی جذب رضا دهقانی و علی نعمتی هم نتوانست هواداران این تیم را آرام کند حالا با توجه به عملکرد موفق سپاهان و استقلال در جذب بازیکن و حتی تمدید قراردادهای بازیکنان‌شان، پرسپولیس را باید بازنده بزرگ نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم بدانیم. مگر اینکه در چند روز آینده مدیران این باشگاه به خودشان بیایند و اقدام به چند بازیکن ویژه کنند که البته آن هم بعید است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها