|

قاسمی‌ نژاد چطور پرسپولیس را فریب داد؟

امین قاسمی نژاد

چند روز قبل مجیدی اعلام کرد قاسمی نژاد جایی در لیست او برای فصل آینده ندارد. همین موضوع باعث شد امین برای پرسپولیسی شدن چراغ سبز نشان دهد

لینک کوتاه کپی شد

 درحالیکه خیلی ها کار انتقال امین قاسمی نژاد را با پرسپولیس تمام شده می دانستند این بازیکن در چرخشی عجیب راهی استقلال شد و قراردادی ۲ ساله با آبی ها بست. این بازیکن که از نیم فصل سال گذشته مورد توجه استقلال قرار داشت درحالی بالاخره آبی پوش شد که این انتقال را می شود به جرات پرحاشیه ترین جابه جایی امسال دانست. چرا که اتفاقات عجیبی طی ۴۸ ساعت گذشته رخ داد. گزارش کامل این اتفاقات را در ادامه بخوانید.

حمیداوی رضایتنامه را صادر کرد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، امین که فصل قبل نتوانسته بود به استقلال بیاید از چند روز گذشته مذاکرات خود را با فرهاد حمیداوی که مجددا مالکیت شهرخودرو را بر عهده گرفت آغاز کرد و با پرداخت مبلغ مورد نظر این باشگاه رضایتنامه خود را دریافت و بازیکن آزاد شد.

تماس با دو رفیق برای آمدن به پرسپولیس

چند روز قبل فرهاد مجیدی اعلام کرد امین قاسمی نژاد جایی در لیست او برای فصل آینده ندارد. همین موضوع باعث شد امین برای پرسپولیسی شدن چراغ سبز نشان دهد. قاسمی نژاد از طریق فرشاد فرجی و مهدی ترابی که از دوستان نزدیک او بودند به یحیی پیغام می دهد که دوست دارد به پرسپولیس بیاید. یحیی هم وقتی این شرایط را دید برای آمدن امین چراغ سبز نشان داد.

پیشنهاد پرسپولیس ۵ میلیارد بود

بعد از اینکه یحیی برای آمدن قاسمی نژاد اوکی داد مدیران پرسپولیس بلافاصله باب مذاکره با این بازیکن را آغاز کرد و پیشنهادی ۵ میلیاردی بدون آپشن به این بازیکن داد. قاسمی نژاد هم تقریبا این پیشنهاد را قبول و اعلام کرد مذاکرات نهایی را چهارشنبه به صورت حضوری انجام خواهد داد. بعد از انجام مذاکرات حضوری در روز چهارشنبه، خبر توافق این بازیکن با پرسپولیس رسانه ای شد و قرار بود امین ظهر پنجشنبه برای امضای قرارداد به باشگاه پرسپولیس برود.

پیش قرارداد هم آماده بود

قاسمی نژاد بعد از مذاکره با پرسپولیس خواهان دریافت پیش قرارداد شد و قرار بر این بود این پول توسط هوادار متمول و خارج نشین پرسپولیسی ها تامین و بعد از امضای قرارداد به حساب قاسمی نژاد واریز شود.

توافق با پرسپولیس؛ جلسه شبانگاهی با استقلال

بعد از رسانه ای شدن خبر توافق پرسپولیس و قاسمی نژاد، هواداران استقلال در فضای مجازی حمله شدیدی به مدیریت و کادر فنی تیمشان انجام دادند و خواستار جذب قاسمی نژاد شدند. استقلالی ها هم بعد از مشورت با فرهاد مجیدی مذاکرات خود را با مدیر برنامه این بازیکن و خود امین آغاز کردند. جلسه شبانگاهی استقلالی ها با قاسمی نژاد تا حدود ۵ صبح ادامه داشت ولی توافق صورت نگرفت. آنطور که شنیدیم قاسمی نژاد پیشنهاد سنگینی به استقلال داد ولی این پیشنهاد مالی در ابتدا توسط مدیران و کادر فنی استقلال رد شد.

اقامت در خانه یک پرسپولیسی

امین قاسمی نژاد رفاقت نزدیکی با فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس داشت. این دو هم استانی هستند و چند سال هم در شهرخودرو با یکدیگر هم تیمی بودند. از همین رو با توجه به اینکه فرجی در جریان کامل انتقال قاسمی نژاد به پرسپولیس قرار داشت، مهاجم جدید آبی ها از زمان آمدن به تهران میهمان مدافع پرسپولیس بود.

قاسمی نژاد خطاب به دوستان نزدیکش: پرسپولیسی می شوم

بعد از عدم توافق شبانه با استقلال، قاسمی نژاد خطاب به فرشاد فرجی و چند تن از دوستان نزدیکش اعلام کرد پرسپولیسی خواهد شد و با این باشگاه قرارداد امضا می کند.

ظهر پنجشنبه؛ قرار با پرسپولیس

طبق قول و قرارهایی که از قبل قاسمی نژاد با مدیران پرسپولیس گذاشته بود، قرار شد این بازیکن قراردادش را ظهر پنجشنبه با پرسپولیس امضا کند و بعد از آن به تمرین برود.

تماس مجدد استقلالی ها ورق را برگرداند

در همین بین استقلالی ها که همه چیز را در این انتقال از دست رفته می دیدند؛ طی تماسی با قاسمی نژاد و مدیربرنامه او پیشنهاد جدیدی ارائه کردند که باعث وسوسه شدن این بازیکن شد. این پیشنهاد مالی اختلاف جشمگیری با پیشنهاد پرسپولیس داشت و این بازیکن در چرخشی عجیب به جای رفتن به محل باشگاه پرسپولیس برای مذاکره مجدد راهی مکانی شد که استقلالی ها برای مذاکره مشخص کرده بودند. پیشنهاد مالی آبی ها به قدری خوب بود که امین قید همه قول و قرارهایش با پرسپولیس زد و استقلالی شد

قاسمی نژاد همه پرسپولیسی ها را پیچاند

درحالی که از ظهر پنجشنبه سمیعی و شکوری منتظر عقد قرارداد رسمی با قاسمی نژاد در دفتر باشگاه پرسپولیس بودند این بازیکن هم مدیران پرسپولیس و هم دوستان پرسپولیسی اش را پیچاند و برای عقد قرارداد راهی باشگاه استقلال شد.

قاسمی نژاد جواب پرسپولیسی ها را نداد

بعد از این اتفاق مدیران پرسپولیس چندبار با قاسمی نژاد تماس گرفتند ولی این بازیکن پاسخی به این تماس ها نداد تا پرسپولیسی ها متوجه چرخش ۱۸۰ درجه ای این بازیکن شوند.

فرجی و قاسمی نژاد یکدیگر را آنفالو کردند

بعد از عقد قرارداد قاسمی نژاد با استقلال، فرشاد فرجی که میزبان این بازیکن در تهران بود به شدت طی پیامی گلایه خود را از رفتار قاسمی نژاد ابراز کرد. نکته جالب توجه اینکه این دو دوست صمیمی بعد از این اتفاقات به وجود آمده ، یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها