|

آقای اسدی بعد از این هم سر و صدا نشان دهید که می ارزید

رضا اسدی

متاسفانه «سایه» خیلی از بازیکنان ایران از «قامت» آنها بلندتر است؛ یعنی کلی سروصدا پیرامون آنها وجود دارد، اما در عمل چیز دندانگیری نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

فصل پر هیاهوی نقل‌ و انتقالات همچنان ادامه دارد و باشگاه‌ها در حال جذب بازیکن هستند. رقابت اصلی هم بین پرسپولیس و استقلال است. البته تیم‌های پولداری مثل سپاهان، گل‌گهر و مس رفسنجان، بی‌سروصدا در حال خرید و تمدید قراردادها هستند، اما طبیعتا اخبار مربوط به سرخابی‌ها خیلی بیشتر بولد می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه گل، در این میان طی یک پروژه بسیار طولانی، پرسپولیس موفق به جذب رضا اسدی شد و استقلال هم امین قاسمی‌نژاد را گرفت. اگرچه بنا به اعلام مدیران دو باشگاه همچنان جذب بازیکنان جدید ادامه خواهد داشت، اما حواشی خرید این دو بازیکن طوری بود که فضای مجازی را خیلی شلوغ کرد.

از این سو رضا اسدی مدت‌ها برای انتخاب تیم و عقد قرارداد معطل کرد و آنقدر لفتش داد که صدای مردم هم در آمد. از آن سو هم امین قاسمی‌نژاد بعد از رفت و برگشت بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با آبی‌ها قرارداد امضا کرد. این دست دست کردن‌ها و انتشار اخبار آنی و هیجانی، هم قیمت بازیکنان را بالا برد و هم باعث شد جذب آنها اتفاقی باشکوه و موفقیتی بزرگ به نظر برسد. حالا اما کار تمام شده و دوستان درون زمین باید نشان بدهند ارزش این همه قیل و قال را داشته‌اند.

متاسفانه «سایه» خیلی از بازیکنان ایران از «قامت» آنها بلندتر است؛ یعنی کلی سروصدا پیرامون آنها وجود دارد، اما در عمل چیز دندانگیری نیستند. یک دنیا مثال در این مورد وجود دارد که چون نمی‌خواهیم آقایان برنجند، از ذکر نام‌شان می‌پرهیزیم. طرف کلی پول می‌گیرد، موقع انتقال حکم «بمب» را پیدا می‌کند و مدام از موضع کریس رونالدو و لیونل مسی مصاحبه‌های آنچنانی انجام می‌دهد. درون زمین اما خبری نیست و دریغ از یک کار مثبت. امیدواریم بازیکنان جدید پرسپولیس و استقلال مصداق‌های تازه این داستان نباشند و در عمل نشان بدهند ارزش این همه داستان‌سرایی و اعصاب‌ خردی را داشته‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها