|

مجیدی تا الان این 6 بازیکن را خریده؛ 4 بازیکن دیگر هم می خواهد

فرهاد مجیدی

استقلال تا به حال علیرضا رضایی (دروازه بان)، امیرحسین حسین زاده، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، محمد رضا آزادی و امین قاسمی نژاد را خریده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال با فرهاد مجیدی در تلاش است تا تیمی قدرتمند را برای فصل جدید بسازد. این تیم تا به حال چند بازیکن خریده و همچنان حضور پررنگی در نقل و انتقالات دارد. با وجود آنکه آبی‌های تهران چندین بازیکن کلیدی شان را از دست داده اند، ولی در تلاش هستند تا با بازیکنان جدیدتر جای خالی آن‌ها را پر کنند.

به گزارش «شایانیوز»، استقلال تا به حال علیرضا رضایی (دروازه بان)، امیرحسین حسین زاده، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، محمد رضا آزادی و امین قاسمی نژاد را خریده است تا جای خالی چندین بازیکنی که از این تیم جدا شده اند چندان حس نشود.

با این وجود، اما خرید‌های فرهاد مجیدی تمام نشده است. او طبق فهرست قبلی اش حداقل ۴ بازیکن دیگر خواهد خرید: شیمبا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی در فهرست سرمربی استقلال هستند که به نظر می‌رسد کار خرید دو نفر از آن‌ها تمام شده است.

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا و جعفر سلمانی وینگر ایرانی باشگاه پورتیموننزه به گفته مدیرعامل استقلال با این باشگاه به توافق نهایی رسیده اند و به زودی قراردادشان امضا می‌شود. رایزنی برای خرید دو بازیکن دیگر هم ادامه دارد و آن‌ها به طور کامل از مدار خرید استقلال خارج نشده اند. این در حالی است که فرهاد مجیدی پیش‌تر اعلام کرده مدیریت باشگاه به او وعده داده اند به جای مهدی قایدی دو بازیکن خوب خارجی را جایگزین خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها