|

بن بست ریگی و استقلال و سلام او به سپاهان

مسعود ریگی

به نظر می‌رسد ریگی فقط یک امضا تا پیوستن به سپاهان کم دارد. او بعد از احمد زاده و مغانلو سومین خرید پرسروصدای سپاهانی‌ها خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

مسعود ریگی و استقلال به بن بست خورده اند. یکی از بهترین هافبک‌های فصل اخیر استقلال که نقش بسزایی در خط میانی این تیم داشت با نوشتن پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرده است.

به گزارش «شایانیوز»، در واقع اندکی بعد از آنکه احمد مددی، مدیرعامل استقلال در برنامه‌ای تلویزیونی از این گفت که تیمش توان پرداخت خواسته‌های مالی مسعود ریگی را ندارد، این هافبک توانمند خداحافظی اش از استقلال را با نوشتن پستی اعلام کرد.

ریگی نوشت: ««با سلام خدمت همه هواداران دلسوز و بامعرفت تیم بزرگ استقلال که تو این دو فصل حضورم همیشه منو مورد لطف و حمایت خودشون قرار دادن همچنین تشکر می‌کنم از تمام اعضای محترم تیم. طی این دو سال سعی کردم تمام تلاشمو واسه موفقیت تیم انجام بدم؛ البته هیچ انسانی کامل نیست و من هم کم و کاستی‌هایی داشتم. همیشه واسه این تیم پر افتخار آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم اگه بدی از بنده دیدید حلال کنید، خدانگهدار».

داستان خداحافظی مسعود ریگی از استقلال در شرایطی رخ می‌دهد که او از مدت‌ها قبل در فهرست خرید سپاهان قرار داشت. البته چندی پیش شایعه شد یحیی گل محمدی هم در پی خریدن ریگی است، ولی پرسپولیس با رضا اسدی به توافق رسید تا جایی برای ریگی در این تیم نباشد. حالا به نظر می‌رسد این بازیکن فقط یک امضا تا پیوستن به سپاهان کم دارد. ریگی بعد از احمد زاده و شهریار مغانلو سومین خرید پرسروصدای سپاهانی‌ها خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها