|

جدا شده های استقلال تا امروز 6 شهریور 1400

استقلال

بمب‌های نقل و انتقالاتی استقلال بیشتر مربوط به بازیکنان جداشده آبی‌ها بوده است اما یکی، دو خرید اخیر باعث شده تا اوضاع در این تیم بهتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال مانند چند فصل اخیر، فصل نقل و انتقالات را با تجمع بخشی از هواداران جلوی در باشگاه و محل تمرین آغاز کرد. جدا شدن ستاره‌هایی مانند مهدی قایدی و شیخ دیاباته در همان ابتدای فصل و نبودن خبر جدیدی در مورد حضور یک ستاره جدید باز هم هواداران را عصبانی کرد. هوادارانی که افت تیمشان در این چند فصل مصادف شده با قهرمانی حریف و همین مساله عصبانیت آن‌ها را چندین برابر کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، تا اینجای نقل و انتقالات، استقلال 8 بازیکن را از دست داده است در واقع بمب های نقل و انتقالاتی استقلال بیشتر مربوط به جدا شده های آبی ها بوده که شاخص ترین آن به مهدی قایدی ستاره بی چون و چرای آبی پوشان اختصاص می یاید.

هروویه میلیچ: مدافع کروات زودتر از بقیه جدایی‌اش قطعی شد اما حضور محمد نادری باعث شد تا این جدایی خیلی به چشم نیاید. حالا با نبودن هر دو مدافع چپ استقلال، آن‌ها جای خالی در آن جناح را حس می‌کنند.

شیخ دیاباته: برخلاف قایدی، کسی از رفتن شیخ دیاباته خیلی هم ناراحت نشد. مهاجم مالیایی در این فصل آنقدر مصدومیت، قهر و اعتراض داشت که هواداران را عصبانی کرد. او با 2 گل زده در طول یک فصل در لیگ استقلال را ترک کرد. البته عملکرد درخشان او در آسیا شاید باعث حسرت از غیبتش در ادامه راه شاگردان فرهاد مجیدی شود.

مهدی قایدی: ستاره استقلال و یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ با رفتن به امارات لیگ برتر را خالی‌تر از قبل کرد. بازیکنی که فصل گذشته با گل و پاس گل و از هر راهی که می‌توانست به استقلال کمک کرد تا بتواند رتبه بهتری به دست بیاورد. اگرچه گفته می‌شود پول خوبی از راه انتقال قایدی نصیب استقلالی‌ها شده اما مشخص نیست که این پول می‌تواند جای خالی مهاجم ریزنقش بوشهری را پر کند یا نه.

محمد نادری: بازیکن سابق پرسپولیس در یک سال اخیر مسیر جالبی را طی کرد که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد. حضور در هر دو تیم پایتخت و بعد از آن ترانسفر شدن اتفاقات جالبی بود که برای مدافع متوسط پرسپولیس رقم خورد. نکته جالب در مورد او این است که استقلالی‌ها به خاطر از دست دادنش بسیار ناراحت هستند و از عملکردش در طول فصل رضایت داشتند.

مسعود ریگی: بعد از خرید زبیر نیک‌نفس، هافبک دفاعی فولاد مشخص بود که قرار است اتفاقی برای یکی از هافبک دفاعی‌های استقلال بیفتد! در نهایت این مسعود ریگی بود که به خاطر مبلغ بالای درخواستی‌اش از جمع آبی‌ها جدا شده و به سپاهان پیوسته است.

ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان: این 3 بازیکن که با استقلال قرارداد ندارند وضعیتشان برای ماندن یا رفتن نامشخص بود اما بعد از مصاحبه مددی، مدیرعامل باشگاه حالا دیگر باید آن‌ها را از خروجی‌های تیم دانست. مددی اعلام کرد که مجیدی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری را نمی‌خواهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها