|

آبی ها هنوز تا تیم شدن فاصله دارند؟

Esteghlal shayanews

کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌ها تا کامل شدن هنوز فاصله دارند، گفت: نقاط ضعف باید تا قبل از دیدار الهلال و شروع لیگ برطرف شود.

لینک کوتاه کپی شد

شاهین بیانی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال در نقل و انتقالات گفت: آبی ها روزهای پرتلاطمی را پشت سر می گذارند، انتظارات هواداران از کادر فنی و خصوصا فرهاد مجیدی بالاست البته مجیدی در این چند روز تلاش زیادی کرد تا بازیکنانی که مورد نظرش بودند را جذب کند و تقریبا در این کار موفق بود.

 به گزارش «شایانیوز»، وی ادامه داد: امین قاسمی نژاد هم به جمع آبی ها اضافه شد او که قرار بود نیم فصل بیاید مشکلاتی برایش پیش آمد اما حالا توانست به آرزویش برسد و حالا باید ببینیم با پیراهن استقلال چه عملکردی در طول مسابقات خواهد داشت.

بیانی با انتقاد از بازیکنانی که خود را متعصب و علاقه مند به استقلال می دانند، گفت: برخی ها این روزها از اسم تعصب استفاده می کنند. بازیکن باید قلبش با استقلال باشد و به پیراهن آبی تعصب داشته باشد نه اینکه تنها حرف بزند و مسائل مالی برایش از همه چیز مهمتر باشد. متاسفانه این روزها شاهدیم برخی بازیکنان که ادعای استقلالی بودن می کنند هنوز با تیم قرارداد نبسته اند و این نشان می دهد که قلب آنها بیشتر به دنبال پول است تا استقلال.

وی در مورد جدایی قائدی، دیاباته، نادری و میلیچ از جمع آبی پوشان هم گفت: قائدی بازیکن تاثیرگذاری بود اما حالا دیگر نیست، استقلال باید بازی بدون این افراد را تجربه کند. هر کدام از این بازیکنان برای استقلال بسیار مفید بودند اما حالا رفته اند و باید جایگزین های هم سطح آنها به استقلال بیایند.

کاپیتان پیشین استقلال تصریح کرد: آبی ها هنوز تا تیم شدن فاصله دارند. باید کادر فنی هر چه زودتر با جذب بازیکنان مورد نظر نقاط ضعف را پوشش دهد. استقلال یک شروع حساس خواهد داشت آنها باید در لیگ قهرمانان، لیگ داخلی و جام حذفی با حریفان رو به رو شوند. بنابراین نیاز است بازیکنان باتجربه و کارکشته به استقلال بیایند تا این تیم بتواند با تلفیقی از باتجربه ها و جوانان به جایگاه واقعی اش برسد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص تغییراتی که به طور حتم در کادر مدیریتی استقلال رخ خواهد داد، گفت: با آمدن وزیر جدید نفرات جدید هم به استقلال خواهند آمد. امیدوارم کسانی که می آیند تجربه بالایی داشته باشند. درد این تیم را بدانند و شبانه روز تلاش کنند مشکلات استقلال برطرف شود. آبی ها در چند سال گذشته لطمات زیادی از سوءمدیریت خوردند و باید آرزو کنیم که دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی برای استقلال نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران هم باید صبور باشند. مطمئنا فرهاد مجیدی تلاش می کند تا بازیکنانی را به خدمت بگیرد که برای استقلال مفید باشند، بنابراین زمان آن است که از او حمایت کنیم و اجازه دهیم او با آرامش کارش را انجام داده تا استقلال بتواند در فصل پیش رو موفق باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها