|

واکنش پرسپولیسی ها به استقلالی شدن قاسمی نژاد

Amin Ghaseminejad shayanews

شکوری مشاور مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به مصاحبه دیشب سرپرست استقلال کنایه سنگینی به او زد و مدعی شد که به دربی‌ خیالی دوستان جام نمی‌دهند.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که این روزها به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی با حکم مشاور در کنار باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، پس از جذب رضا اسدی به جای احمد نوراللهی در پست هافبک دفاعی دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز»، صحبت های ابتدایی شکوری در مورد فعالیت روزهای اخیر پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و او در واکنش به این موضوع و اینکه قاسمی نژاد به استقلال پیوست، اینطور واکنش نشان داد: بارها اعلام کرده ایم که اخبار رسمی باشگاه را از سایت و اینستاگرام رسمی باشگاه دنبال کنید.

او سپس با اشاره به صحبت های روز گذشته فرزاد مجیدی که اعلام کرده بود، استقلال دربی نقل و انتقالات را به سود خودش تمام کرده، اضافه کرد:

در مورد صحبت بعضی از دوستان باید بگوییم، برنده فصل نقل و انتقالات در پایان فصل و با جامی که اهدا می‌‎کنند، مشخص می‌شود. مثل این ۵ جام. حالا به دربی های خیالی که برخی دوستان درست کرده‌اند، جامی نمی‌دهند. من فکر می کنم مثل این ۵ سال که پرسپولیس توانسته قهرمان بشود و هر سال هم بازیکنان شاخص و ملی پوش از این تیم جدا شده اند. پرسپولیس نشان داده که به یک باشگاه ستاره ساز تبدیل شده است. فکر می کنم امسال ششمین قهرمانی را خواهیم داشت و دوستان باید زحمت بکشند این بنری که اینجا با ۵ قهرمانی کشیده شده است را تغییر بدهند. فکر می کنم اینطوری می شود دبل هت‌تریک ولی کار واقعا کار سختی است.

مشاور باشگاه پرسپولیس سپس در واکنش به این سوال که آیا کار تیم در پنجره تابستانی تمام شده و اینکه آیا رضایت وجود دارد، توضیح داد:

بله من فکر می کنم ما تنها یک بازیکن دیگر می خواهیم. با توجه به نیاز تیم خرید کرده‌ایم. البته در آن پست ما بازیکنان ارزشمندی مثل مهدی عبدی، عیسی آل کثیر داریم ولی به دنبال یک بازیکن هستیم. با توجه به اینکه بازیکن خارجی هم می توان گرفت، دست باشگاه خیلی بازتر شده است. فکر می کنم با این ارقام عجیب و غریبی که تیم ها به بازیکنانشان پرداخت می‌کنند، ما می توانیم یک بازیکن سطح اول بین المللی بگیریم.

شکوری در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا سرخپوشان با توجه به پرونده های بین المللی ای که دارند می توانند اقدام به جذب بازیکن خارجی کنند، اضافه کرد:

جا دارد از مدیرعامل باشگاه آقای سمیعی و آقای صدری هیئت مدیره باشگاه تشکر ویژه ای داشته باشم که در راستای پاک کردن پرونده های مختلف گام برمی دارند. ما همین دیروز کلیه پرونده های داخلی را پاک کردیم. انشاالله برای پرونده های خارجی هم برنامه های خوبی دارند. تیمی که پرسپولیس در حال حاضر دارد، بهترین تیم است و پرسپولیس این را نشان داده و در سال های اخیر تبدیل به یک ستاره تبدیل می شوند و جدا می شوند.

شکوری در مورد جوسازی رسانه های سعودی علیه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر بیان کرد:

آنها ۲ سال است که در حال جوسازی هستند.

درنهایت سوال پایانی از ابراهیم شکوری در رابطه با برخی اخبار بود که چرا بازیکنان پرسپولیس رایگان از تیم جدا می شوند. او در واکنش به این سوال گفت:

این صحبت هایی است که مطرح می شود. من فکر می کنم مهم این است که چه بازیکنانی در حال خریداری شدن است. شما سطح بازیکنان را ببینید و مهم همین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها