|

هافبک تازه وارد پرسپولیس یحیی را نا امید کرد؟

Reza Asadi shaynews

پرسپولیس عصر شنبه در اولین بازی دوستانه پیش‌فصل خود در شرایطی مقابل تیم دانشجویان ایران بازی کرد که یحیی و کادر فنی کلاً 15 بازیکن در…

لینک کوتاه کپی شد

یحیی در نیمه اول این بازی از زوج سیدجلال-فرجی در قلب دفاع استفاده کرد اما در نیمه دوم از زوج علی نعمتی-علیرضا ابراهیمی بهره برد. در این نیمه رادوشویچ و رضا اسدی هم جای حامد لک و عالیشاه به میدان رفتند که البته اسدی اصلاً آماده نبود و با اینکه خودش می‌گوید تمرین داشته اما شرایط خوبی نداشت و از نظر بدنی خیلی عقب‌تر از سایر بازیکنان است.

به گزارش «شایانیوز»، در خط حمله هم آنقدر بازیکن کم بود که یحیی از مهدیخانی که در اصل وینگر است به‌عنوان مهاجم استفاده کرد. پرسپولیس در شرایطی با 15 بازیکن به تمرینات و بازی‌هایش ادامه می‌داد که کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی مصدوم هستند اما خود کادر فنی هم خبر ندارد کمال چه زمانی شرایط تمرین را پیدا خواهد کرد. قرار بود این بازیکن طی یکی، دو روز گذشته از دبی برگردد اما تا دیروز که کادر فنی از او و شرایطش خبر نداشت و با توجه به اینکه این مصدومیت خیلی طولانی شده نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

پرسپولیس 5 بازیکن ملی پوش هم داشت که دیروز 2 تا از آنها خط خوردند. بدین ترتیب سعید آقایی و مهدی عبدی به تمرینات پرسپولیس بازخواهند گشت تا تعداد بازیکنان در دسترس یحیی فعلا  17نفر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها