|

تاکتیک جدید و جالب پرسپولیس در نقل و انتقالات

 پرسپولیس

یحیی با اتخاذ تاکتیکی جدید در نقل و انتقالات در تلاش است پرسپولیس نه تنها جای خالی جدا شده‌ها را حس نکند، بلکه از فصل قبل هم بهتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

پیش از شروع موعد نقل و انتقالات در فوتبال ایران، تب و تاب زیادی در باشگاه پرسپولیس شکل گرفته بود؛ دلیلش این بود که محمد حسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی، دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار این تیم خبر داده بودند انتهای فصل جدا می‌شوند.

به گزارش «شایانیوز»، یحیی گل محمدی که امیدوار بود احمد نوراللهی از تصمیمش منصرف شود خیلی سریع گزینه‌های مدنظرش برای جانشینی کنعانی زادگان را به پرسپولیس کشاند. با این حال جدایی نوراللهی از یک سو و رفتن شهریار مغانلو از سوی دیگر، برنامه‌های زمانی گل محمدی برای تشکیل فوری تیم جدید را به هم زد.

با این وجود یحیی گل محمدی و پرسپولیس با اتخاذ تاکتیکی جدید در نقل و انتقالات در تلاش هستند پرسپولیس نه تنها جای خالی جدا شده‌ها را حس نکند، بلکه از فصل گذشته هم تیم بهتری شود. این تاکتیک جدید پرسپولیس می‌گوید به ازای هر بازیکن جدا شده ۲ بازیکن جدید جذب شوند! کنعانی زادگان از پرسپولیس رفته و بجایش دو مدافع خوب به نام‌های علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی خریداری شده اند.

در خط هافبک هم نوراللهی جدا شده، ولی رضا اسدی با کلی سروصدا به پرسپولیس پیوسته و رضا دهقانی جوان هم برای خط میانی خریداری شده است. این فرمول فعلا در مورد خط حمله هم در حال اجرا است؛ شهریار مغانلو رفته و پرسپولیس فعلا حامد پاکدل را جایگزین کرده، ولی در تلاش است تا یک مهاجم مطرح و کارآمدتر دیگر هم بگیرد تا فرمول جدیدش در نقل و انتقالات به هم نخورد: دو بازیکن به ازای هر جدا شده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها