|

گیتاریست استقلال رفتنی است؟

Amir Arsalan Motahari shayanews

امیری سرپرست و مدیر جدید تیم استقلال همان کسی بود که در زمستان سال ۱۳۹۸ مطهری را از ذوب آهن به استقلال آورد تا در دربی اولش دو گل بزند.

لینک کوتاه کپی شد

امیر ارسلان مطهری در شرایطی از باشگاه ذوب‌ آهن جدا شده و به استقلال پیوست که این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر نوزدهم همچنان درگیر بدهی نقل و انتقالات دو بازیکن قبلی اش باشگاههای ماشین سازی تبریز (داریوش شجاعیان) و ذوب آهن اصفهان (مرتضی تبریزی) بود، امیرارسلان مطهری که از حدود ۶ سال پیش و زمان جدایی علیرضا منصوریان از باشگاه نفت تهران ابراز علاقه کرده بود که به استقلال بپیوندد سرانجام در نیم فصل زمستانی لیگ برتر نوزدهم از ذوب آهن جدا شده و به استقلال آمد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، در آن برهه بهرام امیری به عنوان مشاور مدیرعامل وقت باشگاه همان کسی بود که کمک کرد تا این بازیکن بدون دردسر و با کمترین اصطکاک بین دو باشگاه استقلال و ذوب آهن از تیم اصفهانی جدا شده و به تهران نقل مکان کند. حالا و در شرایطی که بهرام امیری با حکم احمد مددی مدیرعامل باشگاه در سمت سرپرست تیم استقلال منصوب شده می توان پیش بینی کرد که احتمال ماندن ارسلان مطهری در این تیم وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها