|

مقصد غیرمنتظره ۳ بازیکن مغضوب استقلال!

احتمال دارد 3 ستاره مغضوب استقلال با تیم تازه لیگ برتری شده هوادار قرارداد امضا کنند و شاگر رضا عنایتی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

اگر امروز یا فردا شنیدید فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری آماده عقد قرارداد با تیم تازه لیگ برتری شده هوادار هستند، تعجب نکنید. اولین بار ظهر دوشنبه بود که در برخی کانال‌های هواداری استقلال شایعه شراکت علی نامداری و رضا عنایتی مطرح شد. در حالی که به نظر می‌رسید عنایتی پس از به هم خوردن قول و قرارش با مس کرمان، که البته دلایل غیر ورزشی داشت، به سمت معامله با یکی از دو باشگاه تهرانی سایپا و بادران متمایل شده، خبر رسید رضا عنایتی برای هوادار حامی مالی پیدا کرده و دیگر قصد واگذاری امتیاز تیمش را ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، کانال‌های تلگرامی به صورت پراکنده از شراکت رضا عنایتی و علی نامداری، مشاور سابق هیات مدیره استقلال خبر دادند و مدعی شدند نامداری قرار است به عنوان مدیرعامل در باشگاه هوادار که مالکیت آن با رضا عنایتی است، فعالیت کند.

این خبر از سوی عنایتی و نامداری نه تایید شد و نه تکذیب، اما در آخرین ساعات شب گذشته، جلسه‌ای در یکی از هتل‌های تهران با حضور علی نامداری مهدی عبدیان و رضا عنایتی برگزار شد. جلسه‌ای که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با شراکت این سه نفر و حضور هوادار در لیگ برتر بیست و یکم با سرمربیگری رضا رعنایتی و مدیریت عبدیان و نامداری نیست.

گفته می‌شود در این جلسه که تا اولین ساعت بامداد سه شنبه به طول انجامید، طرفین بر سر اداره باشگاه هوادار و ادامه فعالیت آن در تهران به توافق کامل رسیده اند و قرار است عبدیان و نامداری به اتفاق رضا عنایتی اعضای هیات مدیره هوادار باشند، علی نامداری احتمالاً به عنوان مدیر عامل فعالیت کند و عنایتی هم به فعالیت خود در نقش سرمربی ادامه بدهد.

اما نکته جالب‌تر اینجاست که در پایان جلسه این خبر به گوش رسید که فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری بازیکنانی که به تازگی از استقلال جدا شده اند، احتمالاً پیراهن هوادار را می‌پوشند. گویا نامداری یا عبدیان صحبت‌های مقدماتی را با این بازیکنان انجام دادند و هیچ بعید نیست طی یکی دو روز آینده در صورت امضای رسمی تفاهمنامه میان نامداری و عبدیان با رضا عنایتی این بازیکنان فصل قبل استقلال به هوادار ملحق شوند.

فرشید اسماعیلی به دلیل مشکلاتی که فصل قبل با احمد مددی داشت، داریوش شجاعیان به دلایل فنی و ارسلان مطهری به این دلیل که قیمت بالایی برای تمدید پیشنهاد کرد، با هماهنگی مددی و مجیدی در لیست مازاد استقلال قرار گرفتند. اگرچه برخی نزدیکان فرهاد مدعی هستند سرمربی استقلال قصد تنبیه اسماعیلی را دارد و این بازیکن در نهایت از استقلال جدا نمی‌شود، اما مطلب تندی که روز گذشته رسانه رسمی استقلال علیه اسماعیلی منتشر و تاکید کرد این بازیکن در لیست مازاد استقلال است، نشان داد کار اسماعیلی و استقلال را باید تقریباً تمام شده دانست. حالا برای فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان که گفته می‌شد به ترتیب مد نظر گل گهر، ذوب آهن و تراکتور هستند، یک گزینه تهرانی پیدا شده است.

فرشید اسماعیلی رابطه خوبی با علی نامداری دارد و هیچ بعید نیست همین رابطه خوب باعث حضور او در تیم هوادار شود، مطهری و شجاعیان هم با عبدیان و نامداری غریبه نیستند و همین شناخت به آن‌ها کمک می‌کند پیشنهاد هوادار را جدی بگیرند. هوادار می‌تواند با مثلث رضا عنایتی، علی نامداری و مهدی عبدیان پایگاهی برای استقلالی‌ها باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها