|

چرا هافبک گل گهر از استقلال تشکر کرد؟

Ahmad Reza Zendehrouh shyanews

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: اولویتم اینجا بود و به همین خاطر با هیچ باشگاهی وارد مذاکره مستقیم نشدم.

لینک کوتاه کپی شد

احمدرضا زنده‌روح در مورد تمدید قرارداد با باشگاه گل گهر سیرجان اظهار داشت: به هرحال اولویت من گل‌گهر بود چون تیم خودم و شهرم است. دوست داشتم اینجا بمانم. سعی کردم با باشگاهی وارد مذاکره مستقیم نشوم تا تکلیفم با گل‌گهر مشخص شود که خداراشکر این اتفاق افتاد و قرارداد را تمدید کردیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مشرق، هافبک گل‌گهر در مورد پیشنهاد تیم‌های دیگر عنوان کرد: باید از باشگاه استقلال تشکر کنم. صحبت‌هایی از طریق مدیر برنامه‌هایم انجام شد. به من لطف داشتند اما قسمت نشد در خدمتشان باشم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. صحبتی هم با سپاهان انجام شد اما ادامه دار نبود.

همه چیز درباره فهرست تازه تیم ملی/ لو رفتن ترکیب اصلی تیم ملی؟!

زنده روح در خصوص حضور در تمرینات تیم ملی گفت: جو خوبی درتمرینات وجود داشت. همین که اسکوچیچ نگاهی به بازیکنان لیگ دارد، می‌تواند انگیزه‌ای برای بازیکنان داخلی باشد. امیدوارم این نگاه ادامه دار باشد تا به پیشرفت بازیکنانی که داخل ایران بازی می‌کنند کمک کند.

وی در مورد شرایط گل‌ گهر با روند یارگیری چراغ خاموش و بدون سروصدا، اظهار داشت: خداراشکر شاکله فصل گذشته تیم حفظ شد. چند بازیکن خوب هم به جمع ما اضافه شدند. فکر می‌کنم هواداران بتوانند امسال تیم خیلی خوبی را ببینند و لذت ببرند. هدفگذاری باشگاه و تیم کسب بهترین نتیجه است. با نتایجی که سال گذشته گرفتیم باید به دنبال کسب جام باشیم.

زنده روح در مورد هجمه‌هایی که علیه گل گهر به خاطر نقل و انتقالات ایجاد و به این تیم لقب PSG ایران داده اند،گفت: همه چیز می‌تواند خیلی شفاف باشد. تا جایی که من می‌دانم این صحبت‌ها در مورد گل‌گهر واقعیت ندارد و درست نیست. تیم‌های دیگر قطعا هزینه بیشتری نسبت به گل‌گهر داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها