|

دو خرید جنجالی استقلال و پرسپولیس از یک تیم

امین قاسمی نژاد و حامد پاکدل

از آن روز رویایی در تبریز تا امضای قرارداد با پرسپولیس و استقلال، راهی پنج ساله بود که حامد پاکدل و امین قاسمی نژاد به شکلی مطلوب طی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

درخشش در لیگ یک کمتر منجر به یک ترانسفر بزرگ برای ستاره‌های این لیگ می‌شود اما آنها یک راه را برای بازی در سطح اول فوتبال ایران دارند: صعود به لیگ برتر. همان راهی که امین قاسمی نژاد و حامد پاکدل رفتند و توانستند با ماشین سازی به لیگ حرفه‌ای بروند و خودنمایی کنند.

آنها در تیم رسول خطیبی ستاره‌ای بودند که به عجیب‌ترین طلسم فوتبال آذربایجان خاتمه دادند و در فصل 94-95 ماشین سازی را برای اولین بار به لیگ برتر آوردند. اگرچه یک سال بعد ماشین به لیگ آزادگان بازگشت اما پاکدل و قاسمی‌نژاد در لیگ برتر ماندند و تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک ستاره انجام دادند. قاسمی نژاد به پدیده رفت و آنجا در قامت هافبک هجومی گلزن ظاهر شد و برچسب ستاره را به خود گرفت ولی پاکدل مسیری متفاوت را داشت.

01639066

حامد پاکدل و امین قاسمی نژاد در روزهای حضور در ترکیب ماشین سازی.

پس از روزهای نه چندان مطلوب در پارس جنوبی و صنعت نفت، این مهاجم اهل درود تصمیم گرفت که دوباره به تیم سبزپوش رسول خطیبی در لیگ یک ملحق شود و این بار با درخشش در اراک، آلومینیوم را به لیگ برتر آورد و با پیراهن این تیم آنچنان در لیگ برتر درخشید که نظر مدافع عنوان قهرمانی را به خود جلب کرد و چند روز پس از شایعات ریز و درشت، به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را با سرخپوشان پایتخت امضا کرد.

قاسمی‌نژاد البته در نیم فصل نیز مورد توجه استقلال قرار داشت و در آستانه پیوستن به این تیم بود اما ناکامی آبی‌پوشان در گرفتن رضایت‌نامه وی سبب شد تا انتقالش شش ماه عقب بیفتد اما این بازیکن بالاخره قراردادش را نهایی کرد و به استقلال تهران پیوست تا به رویایش جامه عمل بپوشاند.

01639095

امین قاسمی نژاد و حامد پاکدل در جشن اولین صعود ماشین سازی به لیگ برتر

هم‌تیمی‌های سابق که ماشین سازی را به لیگ برتر آوردند و لیگ برتری شدند، حالا در حالی به استقبال لیگ بیست و یکم خواهند رفت که در 30 سالگی و 34 سالگی، جزو عناصر خط حمله مهمترین تیمهای فوتبال ایران هستند. شهرآورد پایتخت بدون شک برای پاکدل و قاسمی‌نژاد جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت و این دو پای به رویایی‌ترین روز خود خواهند گذاشت - بسیار رویایی تر از آن روز دل‌انگیز در استادیوم یادگار امام که دست در شانه هم انداختند و مشغول جشن و پایکوبی شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها