|

پیشکش گابریله پین به استقلال شاگردش است؟

Sebastian Giovinco shayanews

باشگاه استقلال قصد دارد در صورتی که اختلاف بر مبلغ قرارداد حل شود، بازیکن ایتالیایی را پیش از دیدار با الهلال عربستان به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر ملکیان، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال چند روز پیش اعلام کرد که با یک مهاجم فوق حرفه‌ای در حال مذاکره هستند. مهاجم فوق حرفه‌ای که رئیس هیئت مدیره استقلال از آن صحبت کرده، سباستین جووینکو، هافبک - مهاجم ایتالیایی فصل گذشته الهلال عربستان است. این بازیکن 34 ساله از الهلال کنار گذاشته شد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم، مدیران استقلال طبق قولی که به فرهاد مجیدی برای جانشینی مهدی قایدی داده بودند، مذاکراتی با جووینکو انجام داده‌اند، اما مسئله این است که قرارداد جووینکو با الهلال سنگین بود. از طرفی، سقف در نظر گرفته شده از سوی باشگاه 400 هزار دلار و نهایت کمی بالاتر از این مبلغ است.

جووینکو که 23 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده سابقه همکاری با گابریله پین، مربی ایتالیایی مدنظر استقلال در تیم ملی ایتالیا را دارد و گفته می‌شود این مربی در حال رایزنی با جووینکو است تا در رابطه با مبلغ قرارداد با او صحبت کند. باید دید پین می‌تواند جووینکو را برای حضور در استقلال و بازی مقابل تیم سابقش راضی کند یا نه.

دیدار استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 23 شهریور در عربستان برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها