|

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در بازی با سوریه؛ انتخابی جام جهانی 2022 قطر

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران

روز پنج شنبه تیم ملی در حالی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر به مصاف سوریه می رود که آزمون و حاج صفی را در اختیار ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین دیدار دو تیم روز ۱۰ فروردین ماه گذشته در استادیوم آزادی در حالی با نتیجه ۳ برصفر به سود ایران به پایان رسید که علیرضا بیرانوند، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، علی قلی زاده، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون در ترکیب تیم کشورمان حضور داشتند. آن دیدار با گل های محمد حسین کنعانی زادگان، سردار آزمون و کریم انصاری فرد با برتری ۳ برصفر تیم ایران به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، روز پنج شنبه اما تیم ملی در حالی در اولین بازی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر به مصاف سوریه می رود که سردار آزمون و  احسان حاج صفی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد.

از طرفی صادق محرمی سرحال و قبراق برگشته و گفته می شود اسکوچیچ قصد دارد از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند تا تیم ملی هجومی تر شود. بنابراین جا برای بازی کردن علیرضا جهانبخش که دوباره در فوتبال هلند اوج گرفته باز خواهد شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی با سوریه عبارتند از:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها