|

نقل و انتقالات استقلال؛ مظاهری هم ماندنی شد

رشید مظاهری

مظاهری دوباره با این سوال روبرو شد که بالاخره در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: 100 درصد در استقلال ماندنی هستم و از ته دلم این تصمیم را گرفتم.

لینک کوتاه کپی شد

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از خروج از باشگاه استقلال، اظهار داشت: امروز در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردم که برای 4 مورد جدید بود. وی در مورد ادامه حضورش در استقلال تصریح کرد: صحبت‌هایم را در اینستاگرام انجام دادم. خیلی راحت می‌توانستم یک طرفه قراردادم را فسخ کنم، اما نتوانستم با خودم کنار بیایم که امسال کنار استقلال نباشم. با همه وجود می‌مانم و می‌جنگم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره رفت‌وآمدهایش به باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با جدیت کارم را انجام می‌دهم، اما اذیت شدم. از آقای مددی و یونسی کمیته انضباطی درباره رفت‌وآمدهای من به کمیته انضباطی بپرسید. فکر کنم یکبار دیگر باید به باشگاه بیایم. باشگاه باید شرایطی پیش بیاورد تا بازیکن آرامش داشته باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، اما فکر کنم با صحبت کردن همه چیز حل می‌شود و نباید روبروی هم گارد بگیریم.

مظاهری بار دیگر با این سوال روبرو شد که بالاخره در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: صد در صد در استقلال ماندنی هستم و از ته دلم این تصمیم را گرفتم. یکسری صحبت‌ها شد که اذیت شدم. به من گفتند نمی‌توانم قراردادم را فسخ کنم. من چه بازی کنم چه نکنم، می‌جنگم، اما می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم. من مجبور به ماندن نبودم، بلکه دوست داشتم بمانم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود، یادآور شد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی و اسکوچیچ دارم. تلاشم را می‌کنم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. خیلی تلاش کردم برای تیم ملی بازی کرده و دل مردم را شاد کنم، اما در آن دوره علیرضا بیرانوند خوب کار می‌کرد و باید صبوری می‌کردم. الان باید دوباره استارت بزنم و ناامید نیستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در رابطه با گذاشتن پست برای سلامتی احمد مددی، مدیرعامل استقلال گفت: مددی مدیرعامل باشگاه است و کسی برای دشمن خود هم مرگ نمی‌خواهد. امیدوارم زودتر حال‌شان خوب شود و در کنار خانواده‌اش باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها