|

رویای نقل و انتقالاتی ستاره ایرانی باز هم پر کشید!

سردار آزمون مهاجم ملی پوش زنیت سنت پترزبورگ با وجود تکرار شایعات همیشگی انتقال به تیم‌های مطرح اروپایی در روسیه ماند.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات فوتبال اروپا شب گذشته به اتمام رسید تا در طول این مدت، بزرگترین جابجایی‌های فوتبال باشگاهی قاره سبز رقم بخورد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، لیونل مسی پس از دو دهه حضور در بارسلونا به دلیل عدم توافق مالی با سران باشگاه و قوانین لالیگا اسپانیا به پاری سن ژرمن فرانسه رفت تا همه را شوکه کند. چند روز پس از این انتقال، کریستیانو رونالدو در تصمیم غیر منتظره یوونتوس را ترک کرد تا به تیم محبوب خود منچستریونایتد بازگردد.

نقل و انتقالاتی که صنعت فوتبال در اروپا را دستخوش تغییر کرد تا بازی‌های باشگاهی این قاره بار دیگر تحت تأثیر این جابجایی‌ها قرار بگیرد. با این حال سهم بازیکنان فوتبال ایران در نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی اروپا چندان به چشم نمی‌آمد.

شاید بزرگترین انتقال مربوط به جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون انگلیس و بازگشت او به لیگ اردیویزی هلند با پیراهن فاینورد باشد. البته امیر عابدزاده نیز از ماریتیمو پرتغال به دسته دو اسپانیا رفت تا درخشش خود را در چارچوب دروازه پومفرادینا ادامه دهد. بازیکنانی نظیر پیام نیازمند و محمد محبی نیز از سپاهان به فوتبال باشگاهی پرتغال رفتند تا ماجراجویی خود را در این کشور ادامه دهند.

در این بین سردار آزمون بیشترین صحبت‌ها را همچون تابستان‌های چند سال گذشته درباره انتقالش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی داشت. مهاجم گلزن زنیت سنت پترزبورگ در ابتدا با شایعات پیوستن به بایرلورکوزن آلمان روبرو شد.

نشریات فوتبال ایتالیا سپس خبر از پیشنهاد رم ایتالیا به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دادند اما خوزه مورینیو سرمربی این تیم تصمیمی برای جذب او نگرفت تا سراغ تمی آبراهام از چلسی رفته و او را به خدمت بگیرد.

انتقال سردار در مطبوعات فوتبال اروپا تمامی نداشت تا نشریه اکیپ فرانسه صحبت از حضور او در لیون مطرح شود. موضوعی که احتمالا مهاجم تیم ملی ایران نیز از آن بی‌خبر بوده است تا گلزن سرزمین یخی فوتبال روسیه فارغ از تمام این مسائل در شهرهای ایران استراحت خود را پشت سر بگذارد و در انتظار بازی دوباره برای تیم ملی مقابل عراق باشد.

بازیکنی که تعداد گل‌های خود در فوتبال باشگاهی روسیه را سه رقمی کرده است و می‌خواهد همچنان مسیر سنت پترزبورگ به تهران را با جت شخصی اش طی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها