|

طوفان تغییرات در استقلال؛ آبی ها زیر و رو می شوند؟

استقلال

طبق آخرین خبرهای رسیده، با توجه به اهمیت بسیار زیاد جدال با الهلال، تغییرات مدیریتی احتمالی به پس از این مسابقه موکول شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شمارش معکوس برای رویارویی با الهلال آغاز شده و استقلال ۱۱ روز دیگر در دوبی به مصاف این حریف عربستانی می‌رود. به موازات همین مسئله، با توجه به روی کار آمدن دولت جدید و رأی اعتماد حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش از مجلس، این بحث مطرح است که به زودی شاهد تحولات مدیریتی کلان در باشگاه استقلال خواهیم بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، طبق آخرین خبرهای رسیده، با توجه به اهمیت بسیار زیاد جدال با الهلال، تغییرات مدیریتی احتمالی به پس از این مسابقه موکول شده است. شاید تا روز بازی با الهلال مدیران جدید به مجموعه آبی اضافه شوند ولی قرار است در مورد تغییرات و حذف احتمالی برخی افراد پس از رویارویی با حریف عربستانی تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

نکته اینجاست که در مورد تحولات داخل خود ساختمان باشگاه نیز شایعاتی شنیده می‌شود ولی از قرار معلوم همه آنها نیز به زمان پس از تقابل با آبی‌پوشان شهر ریاض موکول شده تا تمرکز شاگردان فرهاد مجیدی در این روزهای فوق‌العاده حساس به هم نریزد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی