|

یک استقلالی سد راه پرسپولیسی شدن کی روش!

شنیده می شود باشگاه گل گهر سیرجان پیشنهاد قابل توجهی به این مهاجم گلزن داده و همین مساله باعث شده تا پرسپولیسی ها کمی از این بازیکن دور شون…

لینک کوتاه کپی شد

 در حالیکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب کی روش استنلی مهاجم سپاهان هستند باشگاه گل گهر نیز برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا، پس از جدایی شهریار مغانلو از تیم پرسپولیس کادرفنی این تیم به دنبال خرید یک مهاجم گلزن است. در همین راستا کی روش استنلی مهاجم گلزن سپاهان گزینه اول سرخ ها برای جایگزینی مغانلو است.

مدیران پرسپولیس در روز های گذشته مذاکرات بسیار خوبی با این بازیکن داشته و حتی توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که به یکباره یک پیشنهاد خوب این بازیکن را از پرسپولیس دور کرد. 

شنیده می شود باشگاه گل گهر سیرجان پیشنهاد قابل توجهی به این مهاجم گلزن داده و همین مساله باعث شده تا پرسپولیسی ها کمی از این بازیکن دور شوند. البته شنیده می شود مذاکرات هر دو باشگاه با این بازیکن در حال انجام است.

همچنین برخی خبر از مذاکره لوسیانو پریرا با باشگاه پرسپولیس دادند که این مساله صحت ندارد و این مهاجم مد نظر کادرفنی پرسپولیس نیست.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها