|

(ویدئو) صحبت های خاص رونالدو درباره علی دایی

رونالدو و علی دایی

رونالدو گفت: یکی از دلایلی که من از این دستاورد به این اندازه یاد می‌کنم این است که علی دایی استاندارد‌ها را در چنین سطحی قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

 رونالدو پس از این رکوردشکنی، با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام که شامل برخی از گل‌های ملی و جملات خودش بود، نوشت:" نمی‌توانم احساس خود را با کلمات بیان کنم. من با یک احساس غافلگیر کننده، هیجان زده هستم! زنده باد پرتغال. از بین رکورد‌هایی که در طول دوران حرفه‌ایم شکسته‌ام، این رکورد برایم بسیار خاص است و در بخشی از دستاورد هایم قرار می‌گیرد که واقعا باعث افتخار من است.

به گزارش «شایانیوز»، اول از همه، هر بار که من نماینده کشورم هستم یک لحظه خاص است، چون می‌دانم که من از پرتغال دفاع می‌کنم و به جهان نشان می‌دهم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده اند. دوما، رقابت‌های ملی همیشه در رشد من تأثیر زیادی داشته است، اسطوره‌هایم را دیده‌ام که در تمام تابستان‌های دیگر در یورو و جام‌های جهانی برای پرچم و تیم خود بازی می‌کردند. اما بالاخره و مهم‌تر از همه، به ثمر رساندن ۱۱۱ گل برای پرتغال است چرا که این به معنای ۱۱۱ لحظه مانند لحظاتی است که امروز در آلگاروه تجربه کردیم، لحظاتی از اتحاد جهانی و شادی برای میلیون‌ها میلیون شهروند پرتغالی در سراسر جهان. برای آن‌ها، هر فداکاری ارزشش را دارد.

یکی دیگر از دلایلی که من از این دستاورد به این اندازه یاد و قدردانی می‌کنم این است که علی دایی استاندارد‌ها را در چنین سطح بالایی قرار داده است، به طوری که حتی در برخی مواقع من فکر کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به "شهریار" تبریک می‌گویم که این مدت طولانی این رکورد را در اختیار داشت و از این که همیشه در هر بار گلزنی و نزدیک شدن به رکورد ویژه برای من احترام زیادی قائل بودید، متشکرم.

ممنون پرتغال. از همه هم تیمی‌ها و حریفانم تشکر می‌کنم که این سفر و مسیر را فراموش نشدنی کردند. بگذارید در سال‌های آینده به ملاقات خود درون زمین ادامه دهیم! هنوز شمارش را به پایان نمی‌رسانم! "

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها