|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس؛ امروز پنج شنبه 11 شهریور 1400

 نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیس عادت کرده پس از قهرمانی در لیگ برتر، چند ستاره مهم تیمش را از دست بدهد. داستانی که این فصل هم برای آن‌ها رقم خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

نقل و انتقالات برای تیم قهرمان فصل گذشته خیلی خوب شروع نشد. جدایی دو بازیکن اصلی و دو مهره کلیدی یحیی گل‌محمدی باعث شد تا هواداران اخبار نقل وانتقالاتی را با نگرانی دنبال کنند. البته تاثیر نداشتن جدایی ستاره‌ها در فصول گذشته تا حدودی این نگرانی‌ها را کم می‌کند، اما حریفان پرسپولیس برای جلوگیری از رسیدن این تیم به عدد ۶ با تمام قوا وارد میدان شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز»، در واقع فصل پیش برای پرسپولیسی‌ها، با نگرانی از دست دادن دو ستاره مهم تیم‌شان به پایان رسید. محمدحسین کنعانی‌زادگان، در جشن قهرمانی با پرسپولیس خداحافظی کرد، اما طرفداران تیم، امیدوار بودند ماجرا برای شهریار مغانلو به شکل دیگری جلو برود. پرسپولیس در نگه داشتن مغانلو بخاطر درخواست ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورویی سانتاکلارا ناکام ماند و خبر جدای احمد نوراللهی، پرسپولیسی‌ها را بیشتر غافلگیر کرد. در ادامه نگاهی می اندازیم به فعالیت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس در روزهایی که گذشت.

خروجی های پرسپولیس

شهریار مغانلو، احمد نوراللهی، سعید حسین پور، محمدحسین کنعانی زادگان، علی شجاعی و محمدمهدی مهدی خانی 6 بازیکنی هستند که جدایی شان از پرسپولیس تایید شده است. در این میان اتفاقات بعد از جدایی مغانلو حواشی بسیار زیادی برای او به همرا داشت طوری که خیلی ها مدعی شدند که او راه برگشتی به پرسپولیس ندارد.

بازیکنان جدید پرسپولیس

حامد پاکدل، رضا اسدی، علی نعمتی، رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی بازیکنانی هستند که خریدشان قطعی شده و فصل بعد برای پرسپولیس توپ می زنند. در میان خریدهای پرسپولیس حامد پاکدل که علاقه زیادی به این تیم داشت تا الان ارزان ترین بازیکن پرسپولیس لقب گرفته است.

تمدیدی های پرسپولیس

پرسپولیس مانند استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانش با مشکلات زیادی مواجه نشد آن ها تا الان قرارداد کامیابی نیا، عالیشاه و وحید امیری را تمدید کرده اند.

قوچان نژاد پرسپولیسی می شود؟

از همان زمانی که زمزمه جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس جدی شد، یحیی خیلی سریع فهرستی از مهاجمان مدنظرش را ردیف کرد و در اختیار باشگاه قرار داد. سجاد شهباززاده، امین قاسمی نژاد و حامد پاکدل، گزینه‌های داخلی یحیی گل محمدی بودند که ۲ تای اول با وجود مذاکره با پرسپولیس تصمیم دیگری گرفتند. حامد پاکدل اما با پرسپولیس قرارداد بست تا خیال یحیی کمی راحت شود. در کنار پاکدل پرسپولیسی‌ها وضعیت حضور رضا قوچان نژاد در ایران را هم زیر نظر دارند. آن‌ها اگر بتوانند پول این مهاجم سابق تیم ملی را جور کنند احتمالا او را به تهران می کشانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها