|

علی کریمی چگونه سرمربی سایپا نشد؟

علی کریمی یکی از گزینه‌های هدایت سایپا محسوب می‌شد که در نهایت این توافق به سرانجام نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه سایپا در خصوص فرآیند انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت: باشگاه سایپا از جمله باشگاه‌های پر افتخار و با قدمت زیاد در فوتبال ایران است که سقوط این تیم به لیگ دسته اول مطمئناً باعث ناراحتی همه اهالی فوتبال، پیشکسوتان، مدیران و زحمتکشان شده است. به همین دلیل در هیئت مدیره تصمیم گرفته شد که امسال با تمام توان ضمن پیگیری ویژه پرونده اعتراض در دادگاه CAS، در صورتی که مجبور به حضور در لیگ دسته اول شویم با یک تیم قوی و با هدف صعود به لیگ برتر پا به این رقابت‌ها بگذاریم.

وی ادامه داد: از آنجا که به تازگی به جمع هیئت مدیره باشگاه سایپا اضافه شدم و اهالی فوتبال از من انتظار دارند لذا هدفم، حداکثر تلاش برای موفقیت سایپاست. به همین منظور با همفکری اعضای محترم هیئت مدیره تصمیم گرفتیم تا در ابتدا با انتخاب یک مربی خوب و کادر فنی مقتدر بتوانیم روند خوبی را برای تیم سایپا در نظر بگیریم. در همین راستا ابتدا گزینه‌های مدنظر هیئت مدیره بررسی شد و با برخی مربیان نامدار و کاربلد مثل آقایان علی کریمی، سیروس پورموسوی، علیرضا مرزبان و ...مذاکرات مقدماتی انجام شد و در نهایت موافقت ضمنی علی کریمی برای هدایت تیم سایپا به دست آمد که با توجه به اعتبار و توانایی ایشان و همچنین جایگاه خوب باشگاه سایپا، بتوانیم با قدرت و به عنوان مدعی وارد مسابقات لیگ دسته اول شویم. البته می‌دانستم که علی کریمی از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد‌های خوبی دارد و حتی سال گذشته هم در میانه‌های فصل صحبت‌هایی مبنی بر حضور ایشان در باشگاه سایپا مطرح شد که من در آن زمان در باشگاه سایپا حضور نداشتم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا افزود: به همین خاطر طی یک نامه رسمی خواهان مذاکره با آقای علی کریمی شدم و دعوت‌نامه رسمی باشگاه را برای ایشان ارسال کردیم. آقای کریمی هم با متانت پاسخ مثبتی به پیشنهاد باشگاه داد و به همین خاطر پیش‌نویس قرارداد را برای ایشان ارسال کردیم. بعد از مطالعه در خصوص بندهایی از قرارداد مذاکراتی انجام شد که مهمترین آن بحث میزان بودجه برای جذب نفرات و تقویت تیم سایپا بود. باید بگویم که واقعا علی کریمی با شجاعت پیشنهاد اولیه سایپا را پذیرفت و انگیزه زیادی داشت تا سایپا را به جایگاه واقعی خود در فوتبال کشور بازگرداند اما متاسفانه چند روز بعد از این مذاکرات مجمع باشگاه برخلاف انتظار بودجه‌ای  به باشگاه سایپا اختصاص داد که باعث شد تا ادامه مذاکره با ایشان را متوقف کنیم. بودجه تخصیص یافته برای موفقیت کافی نبوده و  من از علی آقای کریمی بابت همین موضوع عذرخواهی کردم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها