|

پرسپولیس می تواند مهاجم خارجی جذب کند؟

پرسپولیس

مدیران پرسپولیس با اتکا به تجارب قبلی خود در جذب بازیکنان خارجی، با وسواس خاصی مذاکرات را با مهاجمان مد نظر خود دنبال می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

 سرخپوشان پایتخت که کمتر از ده روز دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، باید در تاجیکستان به مصاف باشگاه استقلال این کشور بروند فرصت چندانی برای تقویت تیم خود نخواهند داشت. پرسپولیسی‌ها که در فصل نقل و انتقالات با جذب پنج بازیکن در خطوط مختلف تیم خود را تقویت کرده‌اند، به دنبال آن هستند تا با به خدمت گرفتن یک مهاجم طراز اول، جدایی شهریار مغانلو را جبران کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا، باشگاه پرسپولیس که به نظر می‌رسد حتی قبل از پایان فصل گذشته امیدی به حفظ شهریار مغانلو نداشت، مذاکرات خود را با چند مهاجم داخلی آغاز کرد، اما نتوانست با هیچ یک از این بازیکنان به توافق برسد. پرسپولیسی‌ها پس از ناکامی در جذب مهاجمان برتر داخلی با فشار هواداران خود به سراغ مهاجمان خارجی رفته‌اند و تلاش دارند به دور از هیاهوی رسانه‌ای مهاجمی در خور نام پرسپولیس جذب کنند.

مدیران پرسپولیس با اتکا به تجارب قبلی خود در جذب بازیکنان خارجی، با وسواس خاصی مذاکرات را با مهاجمان مد نظر خود دنبال می‌کنند و امید دارند تا پایان فرصت شش روزه پایان نقل و انتقالات آسیایی بتوانند انتظار کادر فنی و هواداران پرسپولیس را برآورده کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها