|

نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مدیران پرسپولیس موافق جذب اسدی نبودند

رضا اسدی

ظاهرا یکی از دلایل ناراحتی مدیر برنامه اسدی در زمان مذاکرات بی‌میلی مسئولان باشگاه به جذب این بازیکن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

با اینکه مدتی است از جذب رضا اسدی، هافبک پیشین سایپا و تراکتور که فصل پیش در تیم سن‌پولتین اتریش بازی می‌کرد توسط پرسپولیس گذشته اما اخبار تازه‌ای در مورد این انتقال نسبتا جنجالی می‌شنویم. ظاهرا یکی از دلایل ناراحتی مدیر برنامه اسدی در زمان مذاکرات بی‌میلی مسئولان باشگاه به جذب این بازیکن که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، با توجه به اینکه رقم درخواستی اسدی در ابتدای کار زیاد بوده (پیش از این خبر دادیم که درخواست اولیه این بازیکن حدود 20 میلیارد تومان بوده) سمیعی مدیرعامل باشگاه در عقد قرارداد با این بازیکن تردیدهایی داشته و حتی صدری رئیس هیات‌ مدیره سرخ‌ها هم در جمع خبرنگاران اعلام کرد اگر بازیکنی از باشگاه درخواست 20 میلیارد تومانی داشته باشد باشگاه به مشکل می‌خورد اما در حالی که محمد آبشک هم برای مذاکره به باشگاه رفت و به‌ نوعی گزینه آلترناتیو قرمزها محسوب می‌شد مسئولان پرسپولیس با اسدی و مدیر برنامه‌هایش برای عقد قرارداد یک‌ ساله به توافق رسیدند و آبشک هم با فولاد خوزستان تمدید کرد تا پرونده این انتقال بسته شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که به‌ خاطر از دست دادن احمد نوراللهی سفت‌ و سخت خواستار جذب یک هافبک دفاعی کارآمد بود وقتی متوجه شد روند مذاکرات به بن‌بست نزدیک شده خودش وارد عمل شده و با مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس گرفت تا شرایط را برای بازگشت به مذاکره فراهم کند و خودش نیز تا پایان کار بر روند مذاکرات نظارت داشته است. خروجی این صحبت‌ها توافق طرفین بر پایین آمدن رقم درخواستی به شرط یک قرارداد یک‌ساله بود که پیش از این خبر دادیم با تمام آپشن‌ها حدود 11میلیارد تومان برای پرسپولیسی‌ها آب خورد.

پیش از این هم وقتی مسئولان باشگاه با بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات و ذخیره قرمزها برای تمدید قرارداد دچار چالش شدند و کار به مصاحبه علیه همدیگر و حتی اتهام باج‌گیری هم کشید گل‌محمدی به ماجرا ورود کرد و درنهایت گلر کروات هم پذیرفت که به ایران برگردد و البته بخشی از مطالباتش را هم دریافت کرد.

حتی ورود یک هوادار خارج‌نشین برای پرداخت پول ابتدایی رضا اسدی که دیروز کارتITC اش برای بازی در پرسپولیس صادر شد هم به‌واسطه همین حضور و نظارت گل‌محمدی به ماجرای اخیر بوده است. البته باید دید خود باشگاه در این مورد چه اظهارنظری می‌کند.

گفتنی است باشگاه با مدیربرنامه‌های اسدی تماس گرفته و شماره‌ حساب این بازیکن را دریافت کرده و قرار است این هوادار تا پایان هفته این رقم را که گفته می‌شود 3 میلیارد تومان است به حساب اسدی واریز کند. شاید که الان این مطلب را می‌خوانید این پول واریز شده باشد. البته این تنها رقم واریزی باشگاه در فصل جدید محسوب می‌شود و سایر خریدهای جدید هنوز پولی دریافت نکرده‌اند چراکه حساب باشگاه فعلا خالی است و عجیب اینکه در چنین شرایطی صحبت از خرید یک مهاجم خارجی هم به میان آمده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها