|

امید اول گلزنی گل محمدی در خط حمله کیست؟

عیسی آل کثیر

شاید عیسی آل کثیر در فصل جدید مرد اول خط حمله پرسپولیس نباشد، اما برای حرف زدن در این خصوص باید تا شروع بازی‌ها صبر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل‌کثیر در حال حاضر امید اول گلزنی یحیی گل محمدی در پیشانی خط حمله پرسپولیس است. به هرحال این یک واقعیت است که شهریار مغانلو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی داشت و موفق شد چهار گل بزند تا بالاتر از آل کثیر دو گله، برترین گلزن سرخپوشان لقب گیرد، اما حالا با جدایی او، عیسی آل‌کثیر امید اول گلزنی و البته شانس نخست آقای گلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز»، آن هم در شرایطی که آل کثیر فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی موفق شد سه گل به تیم‌های السد و پاختاکور بزند و یک تنه تیمش را به جمع چهار تیم برتر آسیا ببرد، اما در روز بازی نیمه نهایی، محرومیت ناگهانی، او را از حضور در دو بازی پایانی باز داشت.

حال به نظر می‌رسد با توجه به رفت و آمد‌های فصل نقل و انتقالات آل کثیر همچنان مهاجم اول یحیی است و به همین دلیل در طول تمرین‌ها و بازی‌های تدارکاتی کاردفنی پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این مهاجم با تجربه با تمرکز بیشتر و استرس کمتر چارچوب دروازه حریفان را نشانه گرفته و به روند خوب گلزنی هایش ادامه دهد. البته درباره روابط عیسی آل کثیر و یحیی گل محمدی شایعه‌هایی هم به گوش می‌رسد که در حال حاضر زیاد نباید مورد توجه قرار بگیرد.

از همان زمان که شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست این شایعه‌ها شنیده می‌شد و حالا هم با حضور پاکدل و شایعه جذب کی روش استنلی، دوباره شایعه‌ها قوت گرفته که شاید عیسی آل کثیر در فصل جدید مرد اول خط حمله پرسپولیس نباشد، اما برای حرف زدن در این خصوص باید تا شروع بازی‌ها صبر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها