|

فرشید در مسیر قاسمی‌نژاد و مطهری؛ استقلال رفت و برگشت

فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی هم می‌تواند به لیست طولانی رفت و برگشتی‌های این فصل استقلال اضافه شود. بازیکنانی که پس از خداحافظی، دوباره برگشتند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در فصل نقل و انتقالات، معمولا خریدهای پر سر و صدای زیادی دارد اما این فصل، بیشتر حاشیه‌ها به تمدید قراردادهای این تیم مربوط می‌شد. بازیکنانی که پس از چند بار خداحافظی و بازگشت، در نهایت با این تیم قرارداد بستند. ابتدای نقل و انتقالات، ارسلان مطهری در پستی اینستاگرامی از استقلالی‌ها خداحافظی کرد. او مدتی بعد، برگشت و با باشگاه پای میز مذاکره نشست. استقلالی‌ها و مطهری، به توافق نرسیدند و این بار مدیرعامل استقلال، رسما گفت قرارداد مطهری تمدید نخواهد شد. چند روز بعد، مطهری به دفتر استقلال رفت و قراردادش را تمدید کرد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، همین سناریو، برای حسین حسینی هم تکرار شد. دروازه‌بان استقلال، در اینستاگرام اعلام کرد قصد جدایی از این باشگاه را دارد. به نظر می‌رسید مقصد احتمالی او، سپاهان باشد. بلافاصله اما حسینی و استقلال، دوباره پای میز مذاکره نشستند و قرارداد او تمدید شد. رشید مظاهری دیگر دروازه‌بان استقلال، چند بار برای مذاکره به دفتر باشگاه رفت و آخرین بار، مدیربرنامه‌هایش گفت باشگاه به آن‌ها گفته قراردادشان را فسخ کنند.

مظاهری برای جدایی، با استقلال به توافق نرسید و با بازگشت به تمرینات، فصل آینده هم در تیم آبی‌پوش پایتخت بازی خواهد کرد. نمونه دیگر در این زمینه، محمد دانشگر بود. دانشگر پس از عدم توافق با استقلال، به سازمان لیگ رفت و قراردادش را فسخ کرد. در شرایطی که گفته می‌شد او قصد رفتن به پرسپولیس را دارد، به استقلال برگشت و با قراردادی تازه، قرار است در این تیم باقی بماند.

استقلالی‌ها حتی در خریدهای‌شان هم، نمونه مشابهی داشتند. امین قاسمی‌نژاد که نیم فصل هدف اصلی استقلال در نقل و انتقالات بود، پس از فسخ قرارداد با پدیده دوباره به این تیم نزدیک شد. فرهاد مجیدی، در مصاحبه‌ای رسما اعلام کرد قاسمی‌نژاد در لیست این باشگاه قرار ندارد. قاسمی‌نژاد هم از استقلال به سمت پرسپولیس چرخید. تماس‌های بعدی، ماجرا را عوض کرد و قاسمی‌نژاد آبی‌پوش شد.

نمونه تازه در این زمینه، فرشید اسماعیلی است. اسماعیلی هم یکی از بازیکنانی بود که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات، در لیست مازاد استقلال قرار گرفت. احمد مددی، گفت مجیدی او را در لیست فصل آینده نگذاشته است. آخرین اخبار، نشان می‌دهد استقلال و اسماعیلی دوباره به هم نزدیک شده‌اند و ستاره خط هافبک استقلال، احتمالا قراردادش را تمدید خواهد کرد. خداحافظی‌های پرتعداد این فصل استقلال، معمولا به سلام دوباره با این باشگاه ختم شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها