|

نقل و انتقالات استقلال؛ ماجرای گابریل پین و استقلال به پایان رسید؟

گابریل پین

فرهاد مجیدی در فصل بیستم لیگ برتر و بعد از پایان آن بارها سعی کرد از مربی خارجی کمک بگیرند که نشد با این حساب استخدام پین فعلا منتفی است.

لینک کوتاه کپی شد

طبق اعلام مسئولان فدراسیون استقلال و پرسپولیس به دلیل حل نشدن مشکل پرونده‌های خارجی خود نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی به کار بگیرند. این در حالی است که فرهاد مجیدی قصد داشت گابریل پین مربی ایتالیایی و شیمبا را به خدمت بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان، در همین راستا مجیدی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اعلام کرد: قرار بود تا قبل از رسیدن پول قایدی، با کمک ۱۰ میلیاردی اسپانسر بازیکن خارجی بگیریم، اما باشگاه می‌گوید هنوز این پول را از طرف اسپانسر دریافت نکرده است. با این وضعیت باید بدون بازیکن خارجی به مصاف الهلالی برویم که همه از کیفیت و مبلغ بازیکنان جدید آنها باخبر هستند. به هر حال بخش مهمی از نقل و انتقالات فصل استقلال به بعد از بازی با الهلال موکول می‌شود و کاری کردند که راه دیگری نداشته باشیم.

با این وضعیت استقلال باید قید استخدام مربی و بازیکن خارجی خود را بزند. فرهاد مجیدی در فصل بیستم لیگ برتر و بعد از پایان آن بارها سعی کرد از مربی خارجی کمک بگیرند که نشد. این در حالی است که کارشناسان بارها به او گفتند در کنار تلاش برای استخدام مربی خارجی از به کارگیری دستیار داخلی غافل نشود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها