|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال؛ امروز شنبه 13 شهریور 1400

نقل و انتقالات استقلال

نقل و انتقالات آبی‌ها تقریبا تمام شده در ادامه نگاهی می اندازیم به فعالیت نقل و انتقالاتی مجیدی که تاکید داشت تیم قدرتمندی را آماده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

 از 15 روز پیش آبی پوشان با معرفی امیرحسین حسین زاده به عنوان خرید جدید جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی را آغاز کردند و این روند همچنان ادامه دارد. البته ناگفته نماند که در این میان تعدادی از بازیکنان سرشناس استقلال هم جدا شدند که مهم ترین آن ها مهدی قایدی می باشد. در ادامه نگاهی می اندازیم به فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال در روزهایی که گذشت.

خروجی های استقلال

به گزارش «شایانیوز»، محمد نادری (مدافع)، هروویه میلیچ (مدافع)، مسعود ریگی (هافبک دفاعی)، داریوش شجاعیان (هافبک تهاجمی)، فرشید اسماعیلی (هافبک تهاجمی)، شیخ دیاباته (مهاجم) و مهدی قایدی (مهاجم) بازیکنانی هستند که جدایی‌شان از استقلال تایید شده است. تمامی این ۷ بازیکن جدا شده به غیر از داریوش شجاعیان و دیاباته (در فصل اخیر) بازیکنان کلیدی ترکیب اصلی بودند و پایان همکاری با آنها در حالی منطقی به نظر می‌رسید که جایگزین مناسبی به نفرات مدنظر مجیدی ملحق شوند.

بازیکنان جدید استقلال

علیرضا رضایی (دروازه‌بان)، عارف آقاسی (مدافع)، زیبر نیک نفس (هافبک دفاعی)، امیرحسین حسین زاده (هافبک تهاجمی)، جعفر سلمانی (هافبک تهاجمی)، محمدرضا آزادی (مهاجم) و امین قاسمی نژاد (مهاجم) بازیکنانی هستند که خریدشان به صورت رسمی قطعی شده و به عنوان بازیکن جدید معرفی شده‌اند.

تمدیدی های استقلال

ارسلان مطهری یکی از افرادی بود که در خصوص تمدید قراردادش حرف و حدیث بسیار زیاد بود. این بازیکن یکی از ۲ بازیکنی بود که مدیر عامل استقلال به صراحت اعلام کرده بود فصل بعد جایی در استقلال ندارد و برایش آرزوی موفقیت کرده بود.

 با این وجود، اما به نظر می‌رسد نظر مثبت فرهاد مجیدی از یک سو و طولانی شدن روند مذاکرات با لوسیانو پریرا از سوی دیگر باعث شده تا استقلال به میز مذاکره با ارسلان مطهری، مهاجم فصل پیش خود برگردد. پیش‌تر شایعه شده بود که ارسلان برای تمدید قراردادش رقم زیادی طلب کرده، ولی بعدا عنوان شد که این بازیکن از بی احترامی مسئولان باشگاه نسبت به خودش گلایه دارد و به همین خاطر حاضر به تمدید قرارداد نشده است اما در نهایت او با حضور در باشگاه، قراردادش را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد.

در کنار مطهری یکی دیگر از افرادی که ماندنش در استقلال بسیار جنجال برانگیز شد رشید مظاهری بود او که با استقلال قرارداد داشت مدت ها در پی فسخ قراردادش بود اما در نهایت رشید هم دیروز تصمیمش مبنی بر ماندن را رسانه ای کرد. مظاهری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اینکه بالاخره در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: صد در صد در استقلال ماندنی هستم و از ته دلم این تصمیم را گرفتم. یکسری صحبت‌ها شد که اذیت شدم. به من گفتند نمی‌توانم قراردادم را فسخ کنم. من چه بازی کنم چه نکنم، می‌جنگم، اما می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم. من مجبور به ماندن نبودم، بلکه دوست داشتم بمانم.

 اسماعیلی هم یکی از بازیکنانی بود که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات، در لیست مازاد استقلال قرار گرفت. احمد مددی گفت مجیدی او را در لیست فصل آینده نگذاشته است. آخرین اخبار، نشان می‌دهد استقلال و اسماعیلی دوباره به هم نزدیک شده‌اند و ستاره خط هافبک استقلال، احتمالا قراردادش را تمدید خواهد کرد. خداحافظی‌های پرتعداد این فصل استقلال، معمولا به سلام دوباره با این باشگاه ختم شده‌اند.

وضعیت حضور شیمبا در استقلال

 استقلال برای تکمیل خط حمله خود روی جذب شیمبا حساب باز کرده بود حتی توافقات برای عقد قرارداد با او هم انجام شد، اما پیشنهاد بالای فولاد باعث شده این بازیکن برای عقد قرارداد با آبی‌ها دچار تردید شود. البته در روزهای اخیر حمیدرضا گرشاسبی هم با احمد مددی تماس گرفته و از او خواسته با توجه به شرایط حساس فولاد از جذب شیمبا منصرف شود، چون این تیم مثل استقلال باید در آسیا بازی کند و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم بسته است. البته با توجه به اینکه مهاجمی در بازار وجود ندارد درخواست گرشاسبی با مخالفت مددی روبرو شده و آبی‌ها تلاش می‌کنند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

از سوی دیگر امروز اعلام شد که طبق اعلام مسئولان فدراسیون استقلال و پرسپولیس به دلیل حل نشدن مشکل پرونده‌های خارجی خود نمی‌توانند بازیکن و مربی خارجی به کار بگیرند. این در حالی است که فرهاد مجیدی قصد داشت گابریل پین مربی ایتالیایی و شیمبا را به خدمت بگیرد با این حساب استخدام شیمبا فعلا منتفی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها