|

استقلالی ها سخت به دنبال همشهری مهدی قائدی!

Matin Karimzadeh shayanews

کریم زاده همان بازیکنی است که در دیدار برگشت مقابل نساجی مازندران کمک کرد استقلال حریف قائمشهری را سه بر یک شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

متین کریم زاده مدافع ۲۳ ساله بوشهری استقلال که در چند بازی پایانی فصل بیستم لیگ برتر و جام حذفی در ترکیب تیم استقلال به میدان رفت در نخستین بازی دوستانه استقلال پیش از آغاز فصل جدید بار دیگر درخشید و ارزش‌های خود را به عنوان یک مدافع کلاسیک جوان به رخ کادرفنی استقلال کشید.

به گزارش «شایانیوز»، متین کریم زاده همان بازیکنی است که در دیدار برگشت مقابل نساجی مازندران یک تنه کمک کرد تا استقلال حریف قائمشهری را در ورزشگاه وطنی این شهر سه بر یک شکست دهد. متین در آن بازی یک پنالتی برای تیمش گرفت که وریا غفوری آن را تبدیل به گل کرد. سپس یک پاس گل به کاپیتان وریا غفوری داد و در نهایت خودش یک گل به ثمر رساند تا اثرگذارترین بازیکن استقلال در آن دیدار به شمار برود.

متین کریم زاده در بازی دوستانه استقلال مقابل امیدهایش یکی از نفرات اصلی این تیم در ترکیب اولیه استقلال بود تا مشخص شود فرهاد مجیدی برای فصل جدید حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. کریم زاده هم به این اعتماد جواب مثبت داد و با چراغ سبزی که به سرمربی اش نشان داد پایه‌گذار گل دوم استقلال شد. جایی که در دقیقه ۱۷ بازی با یک ارسال دقیق آرمان رمضانی بلند قامت را بالاتر از همه مدافعان تیم امید استقلال در موقعیت سرزنی قرارداد و دروازه حریف روی همین پاس و ضربه سر رمضانی باز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها