|

رفتن بی‌خداحافظی شهریار؛ دلی که با پرسپولیس نبود!

شهریار مغانلو

مغانلو پس از جدایی از پرسپولیس تمام عکس‌های خود که مربوط به این تیم می‌شد را پاک کرد و حتی یک پست خداحافظی خطاب به هواداران هم منتشر نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

در هیاهوی رقابت‌های لیگ نوزدهم بود که نام یک مهاجم توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد. شهریار مغانلو که عضو باشگاه پیکان بود با گلزنی‌های پپاپی، نام خود را در بین برترین گلزنان لیگ ایران قرار داد و پس از شیخ دیاباته ۱۵ گله، با ۱۳ گل نفر دوم برترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان، پس از این درخشش، باشگاه سانتاکلارا پرتغال برای جذب این مهاجم زنجانی اقدام کرد و مغانلو لژیونر شد، اما نتوانست راه مهدی طارمی را در پیش بگیرد و در ۱۳ بازی خود برای تیم پرتغالی تنها یک گل در جام حذفی به ثمر رساند و از سوی این باشگاه برای فروش در مارکت قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس با مذاکراتی که با این بازیکن داشت موفق شد او را برای نیم فصل بصورت قرضی در اختیار بگیرد و نام او را وارد لیست آسیایی خود کند. مغانلو در مدت کوتاهی که عضو پرسپولیس بود عملکرد خوبی خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا داشت و از عوامل اصلی صعود پرسپولیس و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ‌برتر بود.

پرسپولیسی‌ها پس از پایان فصل به فکر قطعی کردن قرارداد قرضی مغانلو افتادند و باشگاه پرتغالی با درخشش این بازیکن از فرصت استفاده کرد و قیمت او را بسیار بالا برد. هواداران و کادرفنی پرسپولیس خواهان ماندن شهریار در این تیم بودند و مدیران باشگاه مذاکرات را آغاز کردند و با رقم‌های بالایی، چون ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه این باشگاه مواجه شدند. در این بین باشگاه متمول سپاهان وارد چرخه جذب مغانلو شد و به مذاکره با سانتاکلارا پرداخت.

3243146_706

در کورس بین دو باشگاه ایرانی این سپاهان بود که موفق شد شهریار را برای ۳ فصل جذب کند. طبق اعلام باشگاه سپاهان، سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه مغانلو ۶۰۰ هزار دلار طلب کرده که این مبلغ با انتقال محمد محبی به باشگاه پرتغالی تامین شده و دو باشگاه عملا بازیکنان خود را معاوضه کرده اند.

جالب اینکه رقم پیشنهادی پرسپولیس به سانتاکلارا نزدیک به پیشنهاد سپاهان بوده و اختلاف فاحشی با آن نداشته است، اما این خود مغانلو بود که ترجیح داد راهی باشگاه اصفهانی شود. او پس از جدایی از پرسپولیس تمام عکس‌های خود که مربوط به این تیم می‌شد را پاک کرد و حتی یک پست خداحافظی خطاب به هواداران پرسپولیس هم منتشر نکرد.

به نظر می‌رسد این روز‌ها پیراهن تیم‌ها کمترین اهمیت را برای فوتبالیست‌ها دارد و آبی و قرمز و زرد و سبز و... تفاوتی برای بازیکنان ایجاد نمی‌کند و در این میان مسائل مالی اهمیت بیشتری دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها