|

مهاجم خارجی پرسپولیس در انتظار چراغ سبز فدراسیون فوتبال

یحیی گل محمدی

پیگیری‌ها نشان می دهد که پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسیده اما صحبت‌های نورشرق در مورد جذب بازیکن خارجی آب پاکی را روی دست آن ها ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به شکایت گابریل کالدرون (سرمربی فصل نوزدهم پرسپولیس) و عدم تهیه مطالبات وی، احتمالا پنجره نقل و انتقالات سرخ‌پوشان به زودی بسته می‌شود. با این اوصاف پرسپولیس نسبت به بقیه رقبا، زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شد تا هر چه سریعتر خود را محیای حضور در فصل بیست و یکم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند. همچنین قبل از بسته شدن پنجره قرارداد بازیکنان تازه وارد را ثبت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان، پرسپولیس بعد از پایان لیگ بیستم با خروج شهریار مغانلو روبه‌رو شد. آنها در پست خط حمله با حامد پاکدل توافق کردند؛ اما برای تقویت خود به دنبال بازیکن خارجی هستند. عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و محمدمهدی مهدی‌خانی دیگر مهاجمان پرسپولیس هستند. با این حال کادرفنی پرسپولیس به دنبال گزینه خارجی در این پست هست.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس با مهاجم خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی به توافق رسیده است. با این وجود صحبت‌های شب گذشته جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت.

با این وجود سرخ‌پوشان از عقد قرارداد با مهاجم خارجی خود ناامید نشده‌اند و قصد دارند این مشکل را از طریق مذاکره با فدراسیون فوتبال حل کنند. باید دید فدراسیون فوتبال به سرخ‌پوشان در این خصوص چراغ سبز نشان خواهد داد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها