|

مجیدی مقابل مدیریت؛ اگر با من مشکل دارید، چرا واضح نمی‌گویید؟

فرهاد مجیدی

مجیدی در تازه‌ترین اظهارنظر خود که به صورت یک گزارش عملکرد منتشر کرد، یک بار دیگر شدیدا عملکرد مدیریت و اسپانسر باشگاه را زیر سوال برد.

لینک کوتاه کپی شد

اختلاف بین فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه اتفاق جدیدی نیست، با این حال مصاحبه سرمربی استقلال در شروع دور جدید تمرینات تیم که به تشکر از مدیریت و اسپانسر باشگاه پرداخت، این تصور را ایجاد کرد که اختلافات برطرف شده است. مجیدی اما در تازه‌ترین اظهارنظر خود که به صورت یک گزارش عملکرد در صفحه شخصی خود منتشر کرد، یک بار دیگر شدیدا عملکرد مدیریت و اسپانسر باشگاه را زیر سوال برد.

کم‌کاری در جذب بازیکنان

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، سرمربی آبی‌ها ابتدا از عملکرد مدیریت باشگاه در جذب بازیکنان مدنظرش به ویژه به خدمت گرفتن لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی فصل قبل فولاد خوزستان انتقاد کرد. او مدیران باشگاه را به انفعال در روزهای نقل و انتقالات متهم کرد و درباره اینکه چرا در مصاحبه قبلی از آن‌ها تعریف کرده بود، توضیح داد: «من در مصاحبه قبلی‌ام به خاطر جذب چند بازیکن از باشگاه تشکر کردم. بعضی‌ها انتقاد کردند که چرا آن حرف‌ها را زدی. آن روز هم تاکید کردم که مثل گذشته اگر مشکلی وجود داشته باشد، به هواداران خواهم گفت.

در این مدت ما در کادر فنی کارهایی انجام دادیم که وظیفه‌مان نبود اما باید انجام می‌شد تا کارها پیش برود. تصورم این بود که با اعتراض و دعوا چیزی تغییر نمی‌کند و تیم متضرر می‌شود. دولت هم که در حال تغییر بود و در این شرایط سخت راه دیگری وجود نداشت، در غیر این‌صورت همین چند بازیکن جدید هم جذب نمی‌شدند».

می‌گویند اسپانسر در حال مذاکره با مربیان داخلی است 

مجیدی در ادامه بیشتر درباره رابطه تیره‌اش با مدیریت باشگاه صحبت کرد و به انتقاد از اسپانسر باشگاه هم پرداخت: «از شرایطی که گرفتارش هستیم، راضی نیستم. من نباید این روزها وقتم را بگذارم برای این‌که آقایان چه زمانی آنلاین می‌شوند! تازه وقتی آنلاین هم می‌شوند، جواب نمی‌دهند. الان سه روز است که مدیران باشگاه را پیدا نمی‌کنم. نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد که این قدر آقایان در آرامش هستند!؟ مدیریت به من گفت که از اسپانسر دلجویی کنیم تا به کمک‌مان بیاید. هواداران شاهد هستند که من درباره اسپانسر هم مثبت صحبت کردم اما نتیجه‌ای حاصل نشد. از همان روزی که مصاحبه کردم، قرار بوده که اسپانسر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کند اما تا الان این کار انجام نشده است».

سرمربی استقلال مانند دفعات گذشته این فرضیه را مطرح کرد که احتمالا مدیران باشگاه تمایل چندانی به ادامه همکاری با او ندارند؛ «کاری می‌کنند که آدم مجبور بشود، شایعات را باور کند. به من می‌گویند که اسپانسر منتظر نشسته تا تیم نتیجه نگیرد. یا این‌که می‌گویند اسپانسر در حال مذاکره با مربیان داخلی است!

فصل قبل هم در ۱۲ بازی، ۱۰ برد به دست آوردیم اما اسپانسر پاداشی به تیم نداد. آن‌ها از زمانی که من آمدم فقط ۱۰ درصد به بازیکنان پرداختی داشتند و این پرداختی آخر هم هیات مدیره باشگاه از طریق همراه اول انجام داد، ولی دیگران به نام خود زدند. خب با این وضعیت آیا منتظر هستند تا تیم ببازد؟ اگر با من مشکل دارند، چرا واضح و شفاف نمی‌گویند؟ گناه هواداران در این وسط چیست؟»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها