|

پایان داستان شیمبا با استقلال

شیمبا

شیمبا مذاکرات خوبی با استقلالی ها داشت و تصور می‌شد آقای گل لیگ هجدهم در لیگ بیست و یکم برای استقلال توپ بزند اما او در اهواز ماندنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای فصل جدید زوج خطرناک خود شیخ دیاباته و مهدی قایدی را در اختیار ندارد. دیاباته بعد از اتمام قراردادش به کشورش بازگشته و قایدی هم با وجود قرارداد داشتن با آبی‌پوشان، با رضایت مدیران این باشگاه راهی شباب الاهلی امارات شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، فرهاد مجیدی که برای اولین بار از ابتدای فصل هدایت استقلال را بر عهده دارد و خودش تیم را می‌بندد، دو بازیکن را برای خط حمله این تیم در نظر گرفته بود. مسئولان باشگاه استقلال توانستند امین قاسمی‌نژاد که نامش در لیست استقلال دیده می‌شد و رقیب سنتی آن‌ها پرسپولیس هم درتلاش بود تا جذبش کند را به استقلال بیاورند. دومین گزینه فرهاد مجیدی برای خط حمله استقلال، لوسیانو پریرا (شیمبا) مهاجم فرصت طلب فولاد بود. شیمبا مذاکرات خوبی هم با مسئولان باشگاه استقلال داشت و تصور می‌شد آقای گل لیگ هجدهم فوتبال ایران، در لیگ بیست و یکم برای استقلال توپ می‌زند اما مدیرعامل باشگاه فولاد خبر از ماندن کاپیتان در جمع اهوازی‌ها داده است.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که به تازگی به مدیرت باشگاه فولاد رسیده است، در همین ارتباط به هواداران این تیم گفت: «لوسیانو پریرا را فولادی بدانید». گرشاسبی در حالی خبر از ماندن شیمبا در این تیم داده است که در روزهای گذشته فرهاد مجیدی حسابی از مدیران باشگاه استقلال بابت جذب نکردن شیمبا انتقاد کرده بود. استقلالی‌ها که این فصل یک مدافع عارف آقاسی و یک هافبک زبیر نیک‌نفس را از فولاد جذب کره بودند، در جذب مهاجم از این تیم ناکام ماندند. 

با کنسل شدن حضور مهاجم برزیلی فولاد در استقلال، حالا آبی‌پوشان که کمتر از 10 روز دیگر باید در شهر دبی به مصاف الهلال عربستان بروند، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را دراختیار دارند که می‌توانند به عنوان مهاجم از آن‌ها استفاده کنند.

با توجه به عدم حضور شیمبا در استقلال و تاکید قبلی فرهاد مجیدی مبنی بر خرید مهاجم با کیفیت خارجی، استقلالی‌ها بعد از بازی مقابل الهلال و قبل از آغاز لیگ بیست و یکم، حداقل یک مهاجم خارجی جذب خواهند کرد. آن‌ها اگر بتوانند به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، نمی‌توانند از مهاجم تازه جذب شده خود استفاده کنند و از دست دادن شیمبا را می‌توان اتفاق تلخی برای استقلالی‌ها دانست. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها