|

چرا حسن روشن علیه فرهاد مجیدی مصاحبه کرد؟

Farhad Majidi & Hassan roushan shayanews

حسن روشن در مصاحبه ای پرسروصدا از فرهاد مجیدی خواسته بود به جای مصاحبه در مورد مشکلات از استقلال برود هنوز روی موضع قبلی خود ایستاده است.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن ستاره اسبق استقلال برخلاف تصور برخی هواداران آبی، رابطه خوبی هم با فرهاد مجیدی دارد و مرتب با او ارتباط تلفنی دارد اما…...

بهتر است خودتان تازه‌ترین مصاحبه خبرورزشی با حسن روشن را بخوانید:

چه شد که علیه فرهاد مجیدی مصاحبه کردید؟

حسن روشن گفت: به نقل از پارس فوتبال،   من حرف بدی نزدم. فرهاد می‌گوید مدیریت باشگاه استقلال ضعیف است و من هم می‌گویم اصلا صفر است! چند سال گذشته کدام مدیرعامل قوی و کاربلدی بالای سر این تیم بوده که حالا نیست؟ حرف من این است که فرهاد مجیدی یا بقیه با علم به ضعیف بودن مدیریت می‌آیند و سرمربی می‌شوند اما وقتی به هدف خود نرسیدند شروع به مصاحبه و بیان مشکلات می‌کنند. من یک سؤال دارم. این چندمین بار است فرهاد در استقلال مربی می‌شود؟

فکر می‌کنیم سومین بار در سال‌های اخیر باشد. چطور؟

حسن روشن گفت: مگر می‌شود کسی ۳ بار قبول مسئولیت کند وقتی می‌داند مدیریت استقلال این همه مشکل دارد؟ من به شما می‌گویم متأسفانه سرمربیگری در استقلال صفی شده است! یکسری پیشکسوتان و مدعیان توی صف می‌ایستند و هر کاری می‌کنند سرمربی را بزنند و خودشان جای او را بگیرند. الان هم علیه فرهاد همین اتفاق می‌افتد و پیش تر هم برای بقیه افتاده است. منظور من این بود که اگر مشکلات زیاد و غیر قابل تحمل است پس بهتر است فرهاد استعفاء بدهد و برود تا مردم و کارشناسان درخصوص مدیریت احمد مددی قضاوت کنند. در این مدت شاهد اتفاقات زشتی در استقلال بودیم که زجرآور است.

مثلا چه اتفاقاتی؟

حسن روشن گفت: همین آوردن جواد زرینچه که بازیکن بزرگ و انسان محترمی‌است به باشگاه و سپس بازی کردن با آبروی او … مقصر اصلی خود آقای مددی است که جواد زرینچه را به دفتر باشگاه دعوت کرد و پست سرپرستی تیم را به او داد و بعد هم که … یعنی چی که یکسری با داد و بیداد جلوی کار کردن کسی مثل زرینچه را می‌گیرند. چه اشکالی داشت جواد زرینچه می‌آمد و به تیم استقلال آرامش می‌داد. من می‌خواهم یک مثال روشن برای شما بزنم.

بفرمایید؟

حسن روشن گفت: شاید این حرف من یا هضم آن برای برخی‌ها سخت باشد اما واقعیت را باید گفت. این استقلال یک کریم باقری کم دارد. شما می‌بینید کریم باقری چه آرامشی به تیم پرسپولیس می‌دهد. شما هرگز مصاحبه یا حاشیه ای از او در این تیم نمی‌بینید و اتفاقا تمام حاشیه‌ها را بیرون و حتی داخل زمین جمع می‌کند تا یحیی گل محمدی کارش را با آرامش انجام دهد. چرا کل تیم استقلال باید قائم به یک نفر باشد؟

منظور شما فرهاد مجیدی است؟

حسن روشن گفت: بله، فرهاد مجیدی یکی از بزرگان تاریخ استقلال است. خاطرات خوبی با گل‌ها و بازی‌هایش برای ما استقلالی‌ها ساخته است اما به تنهایی نمی‌تواند همه بار تیمش را به دوش بکشد. متأسفانه می‌بینیم که فرهاد هیچ کس را هم قبول ندارد و اجازه نمی‌دهد به استقلال اضافه شود. استقلال آدم بزرگی مثل کریم باقری می‌خواهد تا فرهاد به جای حاشیه فکرش متمرکز تیم باشد.

حسن روشن گفت: مگر می‌شود کسی ۳ بار قبول مسئولیت کند وقتی می‌داند مدیریت استقلال این همه مشکل دارد؟ اگر مشکلات زیاد و غیر قابل تحمل است پس بهتر است فرهاد استعفاء بدهد و برود تا مردم و کارشناسان درخصوص مدیریت احمد مددی قضاوت کنند

پیدا کردن یک کریم باقری برای استقلال سخت نیست؟

حسن روشن گفت: به هر حال ما بازیکنان بزرگی داشته و داریم که حاضرند بدون چشمداشت به استقلال خدمت کنند. الان من می‌بینم روی فرهاد مجیدی به حاشیه‌هاست و پشت او به تیم خودش! این که نمی‌شود و برای این تیم خوب نیست.

دلیل اصلی مصاحبه‌های سرمربی علیه مدیریت باشگاه استقلال چیست؟

من نمی‌دانم چه کسی یا کسانی به فرهاد مجیدی مشورت می‌دهند اما به نظر می‌رسد سرمربی استقلال از الان به فکر شکستن کاسه کوزه‌ها سر مددی و مدیریت استقلال در صورت شکست احتمالی برابر الهلال باشد. تفکری که به نظرم قشنگ نیست و بیشتر تیم را خراب می‌کند و بهانه دست بازیکنان می‌دهد تا از الان به جای شکست دادن تیم عربستانی به کمبودها و مشکلات مدیریتی فکر کنند.

شما موافق فروش مهدی قایدی بودید؟

حسن روشن گفت: بله من موافق هستم. یکی از راه‌های درآمدزایی باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس فروش بازیکن است. بازیکنانی که در جوانی به استقلال بیایند و بعد از پیشرفت با قیمت خوب به فروش برسند. من چندی پیش بازی تیم‌های جوانان و امیدهای استقلال را دیدم. بسیار بچه‌های با استعدادی در این تیم‌ها توپ می‌زنند و به نظرم هر خرج و هزینه ای که در آکادمی‌شود حساب پس انداز درازمدت باشگاه خواهد بود. مهدی قایدی هم در ۱۸ یا ۱۹ سالگی پیراهن استقلال را پوشید و حالا برای درآمدزایی فروخته شده است.

به تیم خوبی رفت؟

من چون روی شباب الاهلی تعصب دارم و برای این تیم بازی کردم خوشحالم مهدی قایدی را در این تیم می‌بینم. ضمن آن که فضای الاهلی برای ایرانی‌ها خوب است.

به خاطر مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی این حرف را می‌زنید؟

 مهدی علی شاگرد خود من در جوانان الاهلی بود. او یک‌هافبک نفوذی تکنیکی بود که در تیم ملی امارات هم بازی کرد. بسیار پسر خوبی است که پدری ایرانی دارد و اصالتا متعلق به شهرستان لار هستند.

بسیارخوب، شما بازی تیم ملی ایران و سوریه را دیدید؟

خوب بازی نکردیم و ترکیب اولیه ما هم خیلی بد بود اما به هرحال بردیم. من فکر می‌کنم دراگان اسکوچیچ بسیار مربی خوش شانسی است.

جدا؟!

حسن روشن گفت: بله، در بازی‌هایی هم که تیم ملی خوب بازی نمی‌کند باز ما می‌بریم و گلی هم که به سوریه زدیم گواه این ادعاست. به هرحال من به عنوان یک ایرانی خوشحال می‌شوم وقتی تیم کشورم برنده می‌شود اما در ترکیب تیم ملی بازیکنی در دفاع راست بازی می‌کرد که من نمی‌شناختم!

منظور شما جعفر سلمانی است؟

او یک بازیکن چپ پا بود که به عنوان دفاع راست آن هم در تیم ملی بازی می‌کرد که جالب نبود. شما در هیچ کجا و تیم ملی هیچ کشوری نمی‌بینید که یک بازیکن چپ پا را در سمت راست خط دفاعی بازی دهند و امیدوارم بهترین‌ها در ترکیب تیم ایران بازی کنند.

به عنوان سؤال آخر نتیجه بازی ایران و عراق را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی سخت تری نسبت به سوریه است که امیدوارم با برتری تیم کشورم به پایان برسد. عراق تیم سختکوشی است و از کره جنوبی در خاک این کشور امتیاز گرفت. امیدوارم بچه‌ها با ارائه بازی بهتری این حریف را هم پشت سر بگذارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها