|

چرا دردسر های پرسپولیس تمامی ندارد؟

پرسپولیس در مسیر آماده سازی خود برای حضور درلیگ قهرمانان سه بازی تدارکاتی در نظر گرفته بود که وضعیت تراکتور آنها را با دردسر مواجه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شروع تمرینات پرسپولیس، یحیی گل محمدی برنامه سه دیدار تدارکاتی برای تیمش در نظر گرفت. آنها در اولین گام برابر تیم دانشجویان ایران قرار گرفتند و حریف را با شکست مواجه کردند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، این در حالی بود که این تیم قرار بود در دو دیدار تدارکاتی نیز به مصاف تراکتور برود. اما اتفاقات رقم خورده در تبریز باعث شد تا این برنامه با مشکل مواجه شود و فراز کمالوند اعلام کند تیمش در حال حاضر قادر به حضور در تهران و بازی با پرسپولیس نخواهد بود. این اتفاق به معنای از دست دادن دو بازی تدارکاتی برای پرسپولیس بود.

پرسپو‌لیس خلاء یکی از دیدارها را با انجام بازی با تیم‌ امیدهای خود پوشاند و برابر آنها قرار گرفت و به برتری ۵ گله دست یافت. اما همچنان بازی سوم تدارکاتی به دردسر برای این تیم در مسیر آماده‌سازی تبدیل شده است.

استقلال تاجیکستان به عنوان حریف پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اکنون در کوران مسابقات لیگ کشورش قرار دارد و از این سوی ماجرا، پرسپولیس برای دیدار تدارکاتی به مشکل خورده که می‌تواند شرایط را برای انجام این دیدار با دردسر مواجه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها