|

کرونای بد موقع قاسمی نژاد کار دست استقلال داد

امین قاسمی نژاد

از آن جایی که قاسمی نژاد قبل از پیوستن به استقلال درگیر کرونا بوده حضورش در ترکیب استقلال مقابل الهلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

قاسمی‌نژاد از ابتدای لیگ بیستم تمایل خودش را برای استقلالی شدن ابراز کرده بود. وی در نیم‌فصل لیگ بیستم هم تا یک قدمی انتقال به استقلال پیش رفت، اما عدم‌صدور رضایتنامه حضورش در استقلال را منتفی کرد. با توجه به جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته، استقلال در خط آتش خود به بازیکنان جدید نیاز داشت. با وجود همه شرایط مصاحبه مجیدی درباره این بازیکن، وی را تا آستانه انتقال به پرسپولیس پیش برد. این بازیکن اهل بابل، بعد از اینکه ثابت کرد که برای دریافت رضایتنامه‌اش از شهرخودرو مشکلی ندارد به جمع استقلالی‌ها پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، درباره قاسمی‌نژاد که از او به‌ عنوان بهترین خرید استقلال نام برده شده، شنیده می‌شود قبل از پیوستن به استقلال کرونا گرفته و با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد پس از این ماجرا و با به پایان بردن دوران نقاهت از لحاظ بدنی با افت چشمگیری مواجه شده و خودش در یک محفل خصوصی اذعان کرده است که بعد از کرونا توانش در زمین زود تمام‌شده و خیلی زود خسته می‌شود بنابراین به‌ نظر می‌رسد که او هم چند روزی برای رسیدن به آمادگی هرچه بیشتر کار داشته و به همین دلیل حضور این بازیکن در ترکیب ثابت استقلال مقابل الهلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها