|

استقلال برای بازگرداندن اسماعیلی فقط یک روز زمان دارد

فرشید اسماعیلی

باشگاه استقلال برای اضافه کردن بازیکن جدید به لیست خود یک هفته تا بازی با الهلال فرست دارد و امروز این زمان پایان می‌یابد.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز جمعه اعلام کرد نظرش درباره فرشید اسماعیلی عوض شده و خواهان حفظ او است. مجیدی البته ابراز امیدواری کرد که مشکلات اسماعیلی با مدیرعامل حل شود و مسئولان برای امضای قرارداد جدید او اقدام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی، حالا اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که پرویز مظلومی و اصغر ملکیان دو عضو هیأت مدیره مذاکرات با اسماعیلی را رسما استارت زده‌اند. پرویز مظلومی در این خصوص می گوید: «اسماعیلی در ابتدا جزو بازیکنان ما نبود اما سرمربی استقلال نامه‌ای به هیأت مدیره زد و حالا قرار است تا با اسماعیلی صحبت کرده و او دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگردد.  تلاش می‌کنیم تا با خواسته فرهاد، مجدداً فرشید اسماعیلی به جمع آبی‌پوشان بازگردد:» باید دید مذاکرات استقلال با اسماعیلی چگونه پیش می‌رود و قرارداد این بازیکن چه زمانی تمدید خواهد شد. خصوصاً اینکه استقلالی‌ها امشب برای برپایی اردوی خود در امارات راهی این کشور می‌شوند و زمان زیادی برای تمدید وجود ندارد.

 استقلال 8 روز دیگر به مصاف الهلال عربستان می رود و این تیم باید تا 16 شهریور لیست نهایی خود برای برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به AFC ارسال کند. اما دست فرهاد مجیدی در خط حمله بسته است و او عملاً بجز ارسلان مطهری و آرمان رمضانی، مهاجم تخصصی دیگری در اختیار ندارد. 

هر چند که امین قاسمی نژاد نیز قابلیت بازی در نوک پیکان خط حمله را دارد اما هدف مجیدی از جذب او، استفاده در پست دیگری است. سرمربی آبی پوشان در گزارشی طولانی به انتقاد از مدیران و اسپانسر این باشگاه پرداخت و عملاً اعلام کرد که از وضعیت موجود ناراضی است. 

احمد مددی تاکنون موفق به جذب لوسیانو پریرا نشده است و این بازیکن وضعیت نامشخصی دارد. از طرف دیگر، بازیکنان خارجی مدنظر مجیدی نیز جذب نشده اند و پول حاصل از ترانسفر قایدی نیز هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است.

در حالی که تیم رقیب یعنی الهلال با صرف هزینه های سرسام آور مهره های کلیدی و قدرتمندی را در اختیار دارد، اما استقلال با ضعف در چندین پست مواجه شده است. در تیم مجیدی اثری از هافبک خلاقی دیده نمی شود و نه تنها آنها بازیکن جدیدی را در این پست جذب نکرده اند بلکه وضعیت فرشید اسماعیلی نیز نامعلوم است. آبی ها موفق نشدند سمت راست تیمشان را تقویت کنند و در خرید صالح حردانی ناکام بودند تا همچنان وریا غفوری و سیداحمد موسوی و حتی سبحان خاقانی گزینه های در دسترس فرهاد باشند.

اما در این میان، نکته عجیبی که برای هواداران استقلال آزار دهنده شده، تناقضات عجیب و غریب و بزرگی است که در رفتار، گفتار و تصمیمات مدیران استقلال و حتی فرهاد مجیدی دیده می شود. تناقضات بزرگی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی رخ داده و تقریباً آبی ها هر چه که گفته اند، برعکسش را انجام داده اند و مشخص نیست علت این همه دوگانگی و تغییر تصمیمات در چیست!

هوادار خسته شده از بس این تناقض ها را در استقلال دیده و نمی داند حرف چه کسی را در این برهه زمانی گوش کند اما آنچه مسلم است اینکه هر چقدر تیم الهلال عربستان از ماه ها پیش برای روز بیست و دوم شهریور ماه تدارک دیده است، اما استقلالی ها همچنان در میان درگیری های درون تیمی غرق شده اند و خودشان هم نمی دانند چهره واقعی تیمشان در بازی با الهلال چیست؟ بلاتکلیفی یکسری از بازیکنان هم در این شرایط فعلی مزید برعلت شده تا بیش از پیش شرایط باشگاه استقلال در بحران قرار بگیرد. 

در چنین شرایطی که حتی فرشید اسماعیلی هم تکلیفش را با تیم استقلال نمی داند چطور میتوان امیدوار بود که استقلال تیم کاملی مقابل حریف عربستانی داشته باشد و این شرایط نابسامان این روزها بدجور توی ذوق هوادار می زند. در این میان باز هم عواطف میلیونها هوادار استقلالی قربانی اختلافاتی می شود که هیچ گاه در استقلال درست شدنی نیست یا عده ای دلشان نمی خواهد درست شود.

از میدرعامل این تیم پنج روزه که خبری نیست و اینطور که گفته می شود کرونا گرفته و طبق ادعای مظلومی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال کارهای نقل و انتقالاتی را او و بهرام امیری سرپرست تیم انجام می دهند و زمان برای آبی پوشان بلاتکلیف به سرعت می گذرد.

آخرین خبر:

 باشگاه استقلال برای اضافه کردن بازیکن جدید به لیست خود یک هفته تا بازی با الهلال فرست دارد و امروز این زمان پایان می‌یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها