|

نقل و انتقالات استقلال؛ یک استقلالی مانع آبی پوش شدن این ستاره شد

موسی کولیبالی

به نظر می‌رسد صحبت‌های دیاباته تاثیر زیادی روی جواب منفی کولیبالی به استقلالی‌ها داشته و این بازیکن ترجیح داد در فولاد بماند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و هم ورودی‌های زیادی داشت و هم ستاره‌های زیادی را از دست داد. آبی‌ها تا به اینجا نفراتی مثل مسعود ریگی، مهدی قایدی، میلیچ ، محمد نادری، دیاباته و داریوش شجاعیان را از دست داد و بازیکنانی چون علیرضا رضایی، عارف آغاسی، امیرحسین حسین زاده، محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس و امین قاسمی‌نژاد را به خدمت گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، شنیدیم یکی از بازیکنانی که در لیست فرهاد مجیدی قرار داشت موسی کولیبالی بود. مدافع تنومند فولاد که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد جزو معدود خارجی‌های خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید. موسی که همین چند وقت قبل به همراه فولاد با شکست دادن استقلال در ضربات پنالتی موفق شد قهرمان جام حذفی شود چند روز بعد از فینال جام حذفی پیشنهاد استقلال را دریافت کرد.

کولیبالی که آن موقع بازیکن آزاد بود بدش نمی‌آمد بازی در پایتخت و یک تیم پرهوادار را تجربه کند اما ناگهان از آمدن به استقلال پشیمان شد و این انتقال به سرانجام نرسید. اما پشت پرده  این انتقال نافرجام  چه بود؟

 موسی کولیبالی به واسطه هموطن بودن با دیاباته و رفاقت با این بازیکن، بعد از پیشنهاد استقلال با دوست نزدیکش تماس می‌گیرد تا در مورد شرایط استقلال از شیخ سوالاتی بپرسد. دیاباته هم بعد از مشکلات زیادی که در استقلال برایش پیش آمده بود حسابی نظر کولیبالی را برای آمدن به استقلال تغییر داد.

دیاباته به کولیبالی گفت: اوضاع مالی استقلال اصلا خوب نیست و پرداختی‌های این باشگاه به موقع انجام نمی‌شود. من طلب زیادی از استقلال دارم و حالا برای گرفتن مطالباتم باید از طریق فیفا اقدام کنم. به نظر می‌رسد این صحبت‌های دیاباته تاثیر زیادی روی جواب منفی کولیبالی به استقلالی‌ها داشته و این بازیکن ترجیح داد در فولاد بماند و قراردادش را تمدید کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها