|

جنجالی ترین برزیل- آرژانتین تاریخ؛ پلیس وسط زمین بازی را لغو کرد!

brazil argentina

بازیکنان تیم ملی آرژانتین در همان دقایق ابتدایی بازی مقابل برزیل زمین را ترک کردند.

لینک کوتاه کپی شد

 در حالیکه تنها دقایقی از مسابقه دو تیم برزیل و آرژانتین در مرحله مقدمانتی جام جهانی گذشته بود، بازیکنان البی سلسته تصمیم به ترک میدان گرفتند. البته بازی از همان ابتدا بسیار خشن دنبال شد و نیمار نیز مطابق انتظار در متن درگیری ها قرار داشت.

اما در ادامه به نظر می رسید لب خط درگیری بین کادر فنی دو تیم و عوامل کنار زمین و البته با نقش آفرینی بازیکنانی چون نیکلاس اوتامندی ایجاد شده و در ادامه بازیکنان آلبی سلسته در تصمیمی غیرمنتظره زمین را ترک کرده و راهی رختکن شدند. البته به نظر می رسد پلیس فدرال برزیل وارد زمین شده و بازی را متوقف کردند تا چهار بازیکن آرژانتینی را که برای ورود به این کشور دروغ گفته بودند را بازداشت کنند.

01640910

01640909

جیووانی لوسلسو و کریستین رومرو، دو بازیکن تاتنهام، به همراه امیلیانو مارتینز و امیلیانو بوئندیا، چهار بازیکنیی هستند که مراکب این کار شده اند و حالا این بازی طبق درخواست وزارت بهداشت برزیل متوقف شده است. آنها متهم هستند که وقتی روز جمعه در آستانه دیدار مهم آرژانتین برابر برزیل در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به سائوپائولو وارد شدند، در مدارک رسمی اعلام نکردند که در 14 روز گذشته در انگلیس حضور داشته‌اند. این بازیکنان علیرغم حضور در زمین یا روی نیمکت در بازی باشگاهی هفته گذشته لیگ برتر، نامی از انگلیس نبرده و تنها آرژانتین و ونزوئلا را در مدارک رسمی به ثبت رسانده‌اند.

 

01640914

رسانه های آرژانتینی خبر داده اند که با دخالت فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول)، بازی آرژانتین - برزیل به دلیل قرنطینه نشدن ۴ بازیکن آرژانتینی شاغل در لیگ برتر انگلیس، به تعویق افتاده است. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها