|

پایان داستان رشید و استقلال؛ مظاهری بالاخره فسخ کرد

رشید مظاهری

مظاهری که با استقلال قرارداد داشت در این مدت در تمام تمرین های آبی پوشان حاضر شد اما در نهایت امروز رسما از استقلال جدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

 رشید مظاهری که در لیگ بیستم مشکلات عدیده‌ای با مدیریت باشگاه استقلال در خصوص پرداخت مطالباتش داشت امروز و پس از عدم همراهی این تیم در سفر به امارات، قراردادش را با استقلال به صورت یکطرفه فسخ کرد. این بازیکن چندی قبل و با توجه به گمانه‌زنی‌های زیادی که در خصوص ماندن یا جدایی‌اش از استقلال مطرح می‌شد، در مصاحبه‌ای تاکید کرد که قصد ندارد از این تیم جدا شود و می‌خواهد بماند و بجنگد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، او که با استقلال قرارداد داشت در این مدت در تمامی جلسه‌های تمرینی تیمش نیز حاضر شد اما در نهایت پس از غیبت در سفر تیمش به امارات، امروز رسما از استقلال جدا شد. مظاهری پیش از این در پستی اینستاگرامی که آن را امروز از صفحه‌اش پاک کرد، تاکید کرده بود برای جدایی از استقلال با خودش به نتیجه نرسیده است اما در نهایت پس از آنکه گفته شد به دلیل مشکلات مالیاتی قادر به همراهی استقلال در سفر به امارات نبوده با حضور در سازمان لیگ قراردادش با این تیم را فسخ کرد.

سپاهان، گل‌گهر و هوادار تیمهایی هستند که در مدت اخیر خواستار جذب این بازیکن شده بودند و باید دید این بازیکن در لیگ بیست و یکم با پیراهن کدام تیم به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها